Gå til innhold

Hva skal man velge?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke giddet å kjøpe pre-order kittet, og nå er det for sent for min del. Venter derfor til spillet blir sluppet. I tiden som har gått har jeg tenkt litt på hva skal character min første skal være, og jeg har kommet opp med noen alternativer.

  • Tauren Druid
  • Night Elf Druid
  • Night Elf Hunter
  • Orcs Hunter
  • Tauren Hunter
  • Trolls Hunter
  • Orc Warlock
  • Undead Warlock

Som dere ser har jeg kommet frem til kombinasjoner som utelukkende er gode til å spille solo med. Har ingen planer om å teame opp så alt for mye med den første characteren min.

 

Noen som har prøvd en eller flere av disse kombinasjonene, og som kan uttale seg litt om hvordan de er? Har veldig lyst til å prøve Warlock, men så er jeg ikke helt sikker, fordi Hunter også virker veldig spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke giddet å kjøpe pre-order kittet, og nå er det for sent for min del. Venter derfor til spillet blir sluppet. I tiden som har gått har jeg tenkt litt på hva skal character min første skal være, og jeg har kommet opp med noen alternativer.
  • Tauren Druid
  • Night Elf Druid
  • Night Elf Hunter
  • Orcs Hunter
  • Tauren Hunter
  • Trolls Hunter
  • Orc Warlock
  • Undead Warlock

Som dere ser har jeg kommet frem til kombinasjoner som utelukkende er gode til å spille solo med. Har ingen planer om å teame opp så alt for mye med den første characteren min.

 

Noen som har prøvd en eller flere av disse kombinasjonene, og som kan uttale seg litt om hvordan de er? Har veldig lyst til å prøve Warlock, men så er jeg ikke helt sikker, fordi Hunter også virker veldig spennende.

Hunter er kanskje den beste solo-klassen som er der, men vær obs på at de sliter med å komme seg inn i 5-manns instance raid på høytlvl. De er imidlertid suverene solo lvl 10+. Hunter har en pet som kan tanke godt, gjør bra skade, og hunteren er både range (bow/gun) og melee, samt at du kan heale pet'en i kamp. Orc fungerer veldig bra for Hunter da de har økt pet-skade, samt +5 på øks.

 

Warlock er ørlite svakere solo enn hunter, men de klarer seg veldig godt likevel. En warlock er langt mer attraktiv i team, mye grunnet at de lager ulike steiner (health, soul), har pet som kan buffe hp til hele gruppa (imp), er en sterk crowd controller, gjør bra skade og kan summone folk i gruppa. Undead eller Orc fungerer greit som warlock. (undead er litt bedre pvp, orc litt bedre pve)

 

Druid regnes for å være litt svakere enn de andre klassene, men de klarer seg fint likevel. På horde-siden er shaman det druid "skulle vært".

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal gå for det jeg har mest lyst til, men det er alle de jeg har listet opp:)

Hvis jeg går for warlord vil det altså ofte være lettere å gjennomføre quests i grupper, og det vil jo være en fordel. Har lyst til å prøve å spille med Horde, i og med at jeg alltid ender opp som good-guy i de senere characterene.

 

Takk for informasjonen forresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...