sunh Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jepp, som topic sier.. Hvor ligger nfsu2 savegames? Jeg har lett, og googla men finner ingenting.
Bluebeans Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Søk på forumet også. C:\Documents and Settings\*Din bruker*\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Pilot_ Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Har også lett etter dem, men har ikke funnet de..
ttt Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 vist du har norsk xp ligger dei her: C:\Documents and Settings\*din bruker*\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2
exmith2k Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 vist du har norsk xp ligger dei her: C:\Documents and Settings\*din bruker*\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2 Jeg har Xp pro norsk og den mappa som dere snakker om ligger ikke der.... Jeg var inne på en maskin med engelsk Xp å der lå de der hvor dere sier..... Har ikke ennå funnet dem på min maskin
Amnio Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Husk at du faktisk må lage en profil og lagre spillet før det kommer opp ei slik mappe. Hvis det du prøver på er å kopiere savegames fra den maskina som har ei slik mappe til den andre, er det jo ikke værre enn å kopiere over mappa til den maskina som ikke har. Er du sikker på at du taster inn rett bruker under *din bruker*? Hvilke mappe er det du ikke finner? Er du fortsatt 100% sikker på at du har skrudd på visning av alle filer på begge maskinene?
Fat_ASS Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Ja lokale instillinger eller på engelsk "local settings" mappa er skjult så du må ha på visning av skjulte mapper for å finne den! Har alltid det på jeg så slipper jeg slike problemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå