Gå til innhold

TV UT???


abcde

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nettopp koblet mitt skjermkort som er et Nvidia GeForce TI4200 (Gainward) til mitt 28" Widescreen. Jeg bruker kloning i Nview, men bildet blir på en måte for stort til tvet. Bildet beveger seg ettersom jeg beveger musa. Hvordan kan jeg få fikset dette problemet???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har et ASUS GF4Ti4600 kort, probemet mitt er at jeg ike får strukket bildet mitt langt nok ut! Ca 2 CM hver vei blir borte på TV'n min, og dette er meget irriterende? Noen som vet hvordan jeg kan årdne det?

 

Du kan prøve TVTool 6.5 som har støtte for GF4 kort, men dette varer bare i 15 min om gangen.

Lenke til kommentar

No problemo. Men jeg sa det nå allikevel. Skjønte at det sannsynligvis hadde skjedd en liten data - hikke. :wink:

Ville bare poengtere det som en påminnelse til alle sammen.

 

Benytter sjansen til å minne om at en kan slette sine egne poster innen 30 minutter etter at den ble sendt. Er du for sent ute, er det bare å sende en av moderatorene en privat melding, så skal vi ordne det for dere - men prøv selv først! =)

 

_________________

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-12 23:55 ]

Lenke til kommentar

grunnen til dine problemer er at en tv skjerm ikke har så stor oppløsning som en data skjerm.. tror det er 640x400 (husker ikke helt talla) stil ned oppløsningen og det vil løse alle dine problemer... (håper jeg)

men jeg er ikke sikker på ossen du stiller ned bare tv skjermen. får se om noen andre har svar på det. :wink:

Lenke til kommentar

Det er bare å stille inn tv settingene under nview til 1024x768 så får du se hele siden.

 

Det ligger under valget Change Resolution.

Men du må huske å gjøre det på skjerm 2 (eller 1 om det er der du har tv'n da)...

 

[ Denne Melding var redigert av: felixaux111 på 2002-06-14 00:08 ]

Lenke til kommentar

hasuwest:

 

Er det sånn at du akkurat ikke ser klokken nederst i høyre hjørne på tv-skjermen? Hvis det er tilfelle, kan det hende at du ikke har stilt over til PAL. Mitt kort kom som NTSC fra produsent og måtte stilles over.

 

Magnus

 

(Du finner instillingsmulighetene under Nview)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Siden dere har klart å få til kloning på TI 4200 vil jeg gjerne vite hvordan. Jeg får til å ha 2 'skjermer' hvorav den ene er tv'n. Avspilling ser bra ut, men problemet er når jeg skal prøve å få den til å gå til fullskjerm. Da flytter bildet seg ifra skjerm 2 (tv'n) tilbake til skjerm 1.

 

Antar problemet ville løse seg hvis jeg fikk satt på kloning.

 

Lorentz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...