Ambitus Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Er vel flere her, så vel som meg, som har blitt frelst av elder scrolls serien. Det begynnte for meg da jeg prøvde morrowind for første gang, og da fant jeg ut at dette er helt min type spill. til minste ting, liksom! Nå har Elder Scrolls IV: Oblivion vært i prosess lenge og kommer ut sent dette året eller begynnelsen/midten av neste. Til dere som har fulgt info om dette spillet, hva er deres synspunkter?
Hr. Jenssen Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Er vel flere her, så vel som meg, som har blitt frelst av elder scrolls serien. Det begynnte for meg da jeg prøvde morrowind for første gang, og da fant jeg ut at dette er helt min type spill. til minste ting, liksom! Nå har Elder Scrolls IV: Oblivion vært i prosess lenge og kommer ut sent dette året eller begynnelsen/midten av neste. Til dere som har fulgt info om dette spillet, hva er deres synspunkter? Grafikken ser i allefall nært sagt uvirkelig ut. Altså, praktisk talt, umulig! Jeg mener ikke dette fordi at den er så bra at jeg aldri har sett bedre, men det er bare ikke mulig at de kan komme ut med slike screenshots så tidlig, med så bra grafikk, uten at det er et scriptet bilde. Herregud da! Det ser jo ut som en Gamer's Benchmark! Men kult blir det, oh yeah! BTW: Rapportert, de flytter den nok til Elder Scrolls kategorien, skal du se. (såpass populært er Elder Scrolls her på forumet! )
Equerm Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Grafikken er usannsynig, jeg tror ikkke det blir så bra. Det virker virkelig umulig!
Thombr86 Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Men det er jo ingame screenshots, så det er jo "virkelig". Men uansett, maskinene vil endre seg til den tid, og alle får oppleve gode stunder med Oblivion. Når de tar screenshots, så må de jo ha en beta, eller noe av det slaget. jeg har lyst til å se hvordan det går på mitt 9600pro Endret 22. januar 2005 av BrAtTeRn
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Men det er jo ingame screenshots, så det er jo "virkelig". Bildene kan alltids "finpusses" litt.
HMaster Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Bethesda holder hardnakket på at det er ingame bilder, og at det er gjort ingen verdens ting med de. Gått inn i spillet, prt scr og lagt de ut.
stoltz Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Oj... Da må jeg kjøpe enda en ny pc Der røk alle sparepengene gitt...
Smooth Ceiling Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Off.. jeg fikk The Elder Scrolls III Morrowind i posten i går, og brøt av med Anarchy Online for å innstallere dette nye spillet som kom i et glorete PC Gamer cover (litt skuffet over akkurat det, men bare alt er med er det greit). Vips så var klokken rundt syv på morgenen da jeg tilfeldigvis sjekket.. Moro er det, og jeg har bare tuslet rundt byen jeg starter i (som jeg ikke husker helt navnet på..), levlet på diverse kryp rundt om kring, snakket med alle karakterene og gjort noen oppdrag. Er livredd å naske noe i tilfelle jeg blir arrestert, men har drept et par stykker da det var oppdrag jeg ønsket å fullføre. Min klasse er forresten Rogue. Har vært innom to av nabostedene mens jeg utforsket området. Jeg har ikke lest i PDF manualen som medfølger ennå, eller brukt construction verktøyet som ligger på CD2, men spillet er virkelig enkelt å komme i gang med takket være den interaktive innføringen. Huff.. dette lover ikke godt, tror fritiden min er beslaglagt.. og jeg har ikke mottatt The Sims 2 ennå, og reåpnet AO kontoen min her om dagen.. huff og huff Dette spillet er herlig, og jeg har bare såvidt begynt! Grafikken er helt grei for min del, musikken nydelig og atmosfæren helt topp. Er sjuk ennå, så nå har jeg ihvertfall noe å gjøre (utenom å lese tykke manualer, som er drepende kjedelig).
Licht Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Grafikken er da god? Nå er spillet riktignok 2-3 år gammelt (er det ikke? Standalone Morrowind, that is), men... Joda, figurmodellene (eller hva det heter) er ikke så pene... Men landskapene! Vannet! Alt sammen! Mangler bare noen store skoger, så hadde det vært enda bedre... Litt mye tomme sletter. Men fortsatt veldig pent. Da jeg spilte MW første gang ble jeg helt forgapt over hvor realistisk vannet så ut... Mmm.
Equerm Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 (endret) Grafikken er da god? Nå er spillet riktignok 2-3 år gammelt (er det ikke? Standalone Morrowind, that is), men...Joda, figurmodellene (eller hva det heter) er ikke så pene... Men landskapene! Vannet! Alt sammen! Mangler bare noen store skoger, så hadde det vært enda bedre... Litt mye tomme sletter. Men fortsatt veldig pent. Da jeg spilte MW første gang ble jeg helt forgapt over hvor realistisk vannet så ut... Mmm. Det finnes en mod for å få personene MYE penere Heter better heads og better bodies i Must Have MOD's Endret 24. mars 2005 av Equerm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå