Gå til innhold

Er Netshop trege?


Anbefalte innlegg

Bestilte lagervare fra Netshop i går - og ordren står som aktivt men er i dag fortsatt "til godkjenning"? Er Netshop trege? Salg svarer heller ikke på email.

 

Bestilte en Benq skjerm fra Pyton samtidig i går og den er allerede på postkontoret mitt idag.

 

Sledge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å ja de har Mennesker på jobb de også, mennesker gjør som kjent feil innimellom

Ja.. Alle gjør feil, men som kunde, forventer vi at feil ikke skal skje. I hvertfall i veldig liten grad.

Jeg er storfornøyd med Netshop, men generelt holder ikke den "alle gjør feil" dersom vi skal tenke på webshops o.l..

"Bush bomba irak, jaja, alle gjør feil.. ikke hans feil det?" :p

Lenke til kommentar

At du sammenligner dette er ditt problem, du har seff grader av mennsklig feil, poenget er at denne er ikke farlig (ingen dør) slik at det ordner seg nokk med en mail.

 

Et ennet Stort poeng er at saken haddet vært løst om han haddet brukt tiden på komplett* (*he he netshop mulignes)å ikke whine huer som oss.

 

EDit: til rexor og rettet opp *

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Tenkte å handle hos NetShop for første gang nå. Noen dvd-brennere og div. småting. Sendte en e-post for å høre om det er PRO eller non-PRO-version dem har av BenQ, pga at i hw's produkt-guide står det at de har Pro. (Men det ser for meg ikke slik ut på sidene deres)

 

Det er nå snart 3 døgn siden jeg sendte e-posten. Vet ikke hva en bør forvente, men det virker litt tregt synest jeg ivertfall. Håper fortsatt på svar =)

 

 

-Edit-

Sendte en ny mail og fikk svar :yes:

Endret av Jove
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en så og si komplett maskin på PSdata, de bare utsatte og utsatte det hele tiden, SELV om det var lager varer.. da bare avbestilte jeg etter en uke.. Nå har jeg bestilit fra netshop (i går) og i dag kom pakken til Ålesund, jeg har ALDRI sett en netshop fungere så raskt så jeg kommer nokk til å handle veldig mye mer her !

 

Når på dagen bestilte du da? hvis du bestillte etter stenge tid er det jo ikke så rart at den ikke er pakket...

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Eller du kan sende en ny mail. Den kan jo ha kommet bort på et vis.

Jepp, mange netshoper har "klaget" over at mail kan forsvinne i all spamen.

Prøv igjen.

 

Personlig har de svart meg på mail under 1 time etter henvendelser. Og trodde faktisk de alltid svarte dagen etter.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har send Sledge en PM slik at vi kan få oppklart dette snarest. Den mest sannsynlige grunnen hvis en ordre blir stående lenge "til godkjenning" er at det er noe feil med navn/adresse på kunde. Vi opplever veldig ofte at kunder ikke legger inn fullstendig navn/adresse og ordren blir da stående inntil vi har oppnådd kontakt med kunde enten pr tlf eller mail slik at riktig data er på plass. Derfor hvis dere opplevere at ordren står unormalt lenge til godkjenning så bør dere kontakte oss slik at vi kan få rette opp i eventuelle feil som har skjedd under bestillings prosessen.

 

Ha en riktig god helg alle sammen :D

 

Gisle

Netshop

Lenke til kommentar
Bestilte lagervare fra Netshop i går - og ordren står som aktivt men er i dag fortsatt "til godkjenning"? Er Netshop trege? Salg svarer heller ikke på email.

 

Bestilte en Benq skjerm fra Pyton samtidig i går og den er allerede på postkontoret mitt idag.

 

Sledge

Netshop er ikke trege. Men det er faktisk mye lettere å ringe de enn å poste det på forumet her... De eneste som kan fortelle deg om hvor lang tid det tar for de å sende pakken er Netshop... Ring de. Telefonen finnes fortsatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...