Gå til innhold

Dritt lei lagerstatus til MPX.no!


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter Logitech Z-5500. Den er foreløpig utsolgt i alle nettbutikker unntatt Logitech.com men der koster den 800kr mer så det er uaktuelt.

 

Jeg har undersøkt når de forskjellige nettbutikkene får inn Z-5500. Netshop har ubekreftet 15. Komplett ubekreftet 16. MPX hadde ubekreftet 18.

 

For et par dager siden når jeg sjekket om det var noen forandringer i status hadde MPX endelig fått bekreftet at det kom inn den 18.

Endelig tenkte jeg. Er utålmodig siden jeg solgte MegaWorks 550 og må slite med et lite JBL-anlegg i mellomtiden.

 

I dag når jeg sjekker MPX har de plutselig ubekreftet 20. januar???

 

Dette er ikke første gang. Når jeg skulle bestille Logitech Ultra X keyboard satte de lagerstatusen ubekreftet 2 dager om gangen. Bare for at det skal se ut som de får varen inn på lager før andre mer ærlige butikker som feks Netshop.

 

Utifra dette kan man ikke stole på noe annet enn de varene de faktisk har inne på lager.

 

Har bestilt flere ting fra MPX og er fornøyd med servicen, men triksingen lagerstatusen plager meg noe grenseløst.

 

Flere som har opplevd noe liknende mtp lagerstatus fra MPX?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på jakt etter Logitech Z-5500. Den er foreløpig utsolgt i alle nettbutikker unntatt Logitech.com men der koster den 800kr mer så det er uaktuelt.

 

Jeg har undersøkt når de forskjellige nettbutikkene får inn Z-5500. Netshop har ubekreftet 15. Komplett ubekreftet 16. MPX hadde ubekreftet 18.

 

For et par dager siden når jeg sjekket om det var noen forandringer i status hadde MPX endelig fått bekreftet at det kom inn den 18.

Endelig tenkte jeg. Er utålmodig siden jeg solgte MegaWorks 550 og må slite med et lite JBL-anlegg i mellomtiden.

 

I dag når jeg sjekker MPX har de plutselig ubekreftet 20. januar???

 

Dette er ikke første gang. Når jeg skulle bestille Logitech Ultra X keyboard satte de lagerstatusen ubekreftet 2 dager om gangen. Bare for at det skal se ut som de får varen inn på lager før andre mer ærlige butikker som feks Netshop.

 

Utifra dette kan man ikke stole på noe annet enn de varene de faktisk har inne på lager.

 

Har bestilt flere ting fra MPX og er fornøyd med servicen, men triksingen lagerstatusen plager meg noe grenseløst.

 

Flere som har opplevd noe liknende mtp lagerstatus fra MPX?

Og dette er ikke første gang folk syter og maser om en UBEKREFTET dato. At folk ikke kan fatte at ubekreftet betyr at det ikke er sikkert at de kommer den datoen.

Det er da for f... en grunn til at de setter ubekreftet! *sukk* :nei:

Lenke til kommentar

Les da theck1...!

For et par dager siden når jeg sjekket om det var noen forandringer i status hadde MPX endelig fått bekreftet at det kom inn den 18.

 

Endelig tenkte jeg. Er utålmodig siden jeg solgte MegaWorks 550 og må slite med et lite JBL-anlegg i mellomtiden.

 

I dag når jeg sjekker MPX har de plutselig ubekreftet 20. januar???

 

 

Og dette er ikke første gang folk syter og maser om en UBEKREFTET dato. At folk ikke kan fatte at ubekreftet betyr at det ikke er sikkert at de kommer den datoen.

Det er da for f... en grunn til at de setter ubekreftet! *sukk*  :nei:

 

 

 

 

Lese hele før du kritiserer? :yes:

 

hehe :innocent:

Endret av JMW
Lenke til kommentar

Hei

 

Vi må nesten komme med en liten kommentar til dette. Det er som crZy_T påpeker. Vi får inn en shipment den 18.01 og den er bekreftet. Men grunnen til at det nå står 21.01 ubekreftet er at alt som kommer inn 18.01 er allerede utsolgt. Vi hadde noen få tilgjengelig igjen på dette innkjøpet for noen dager siden, men det ble fort solgt ut.

Så det er som alltid først til møllen!

 

Mvh

 

MPX kundeservice

Lenke til kommentar
Endelig tenkte jeg. Er utålmodig siden jeg solgte MegaWorks 550 og må slite med et lite JBL-anlegg i mellomtiden.

Hva med en tur ut i friskluft i mellomtiden? Kan umulig være sunt for deg å sitte inne hele tiden og høre på JBL-anlegget.

 

Skal man kjøpe noe som er etterspurt så blir det leveringsproblemer. Så lenge webshoppene ikke bekrefter datoen så gjør de ikke noe galt. De må forholde seg til sine leverandører (og i dette landet får mange butikker varer fra Norek og en annen jeg ikke husker navnet på).

 

Husk at bestilte varer blir øremerket de som allerede har bestilt så du kan risikere at når varene kommer til butikken er de allerede solgt. Hopper du av køen må du stille deg bakerst igjen :) (ser at mpx allerede har svart i tråden når jeg poster dette).

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter Logitech Z-5500. Den er foreløpig utsolgt i alle nettbutikker unntatt Logitech.com men der koster den 800kr mer så det er uaktuelt.

 

Jeg har undersøkt når de forskjellige nettbutikkene får inn Z-5500. Netshop har ubekreftet 15. Komplett ubekreftet 16. MPX hadde ubekreftet 18.

 

For et par dager siden når jeg sjekket om det var noen forandringer i status hadde MPX endelig fått bekreftet at det kom inn den 18.

Endelig tenkte jeg. Er utålmodig siden jeg solgte MegaWorks 550 og må slite med et lite JBL-anlegg i mellomtiden.

 

I dag når jeg sjekker MPX har de plutselig ubekreftet 20. januar???

 

Dette er ikke første gang. Når jeg skulle bestille Logitech Ultra X keyboard satte de lagerstatusen ubekreftet 2 dager om gangen. Bare for at det skal se ut som de får varen inn på lager før andre mer ærlige butikker som feks Netshop.

 

Utifra dette kan man ikke stole på noe annet enn de varene de faktisk har inne på lager.

 

Har bestilt flere ting fra MPX og er fornøyd med servicen, men triksingen lagerstatusen plager meg noe grenseløst.

 

Flere som har opplevd noe liknende mtp lagerstatus fra MPX?

Og dette er ikke første gang folk syter og maser om en UBEKREFTET dato. At folk ikke kan fatte at ubekreftet betyr at det ikke er sikkert at de kommer den datoen.

Det er da for f... en grunn til at de setter ubekreftet! *sukk* :nei:

Forsåvidt synes jeg det er greit om butikken hele tiden opptrer med en feilaktig og totalt usannsynlig dato. Om alle gjør det så mister jo hele datoen sin mening og nytte.

 

AtW

Lenke til kommentar

Eg skjønner ikkje problemet ditt eg. Om du har bestemt deg for at du skal ha en vare så er det vel bare å bestille den da? Om du absolutt skal vente med bestilling til du ser at varen er på lager så kan det jo hende du aldri får bestilt, pga av at de hele tiden er utsolgt. Så lenge importøren har på lager så tar det jo bare noen dager før din ordre er akspedert uansett.

Lenke til kommentar
Les da theck1...!
For et par dager siden når jeg sjekket om det var noen forandringer i status hadde MPX endelig fått bekreftet at det kom inn den 18.

 

Endelig tenkte jeg. Er utålmodig siden jeg solgte MegaWorks 550 og må slite med et lite JBL-anlegg i mellomtiden.

 

I dag når jeg sjekker MPX har de plutselig ubekreftet 20. januar???

 

 

Og dette er ikke første gang folk syter og maser om en UBEKREFTET dato. At folk ikke kan fatte at ubekreftet betyr at det ikke er sikkert at de kommer den datoen.

Det er da for f... en grunn til at de setter ubekreftet! *sukk*  :nei:

 

 

 

 

Lese hele før du kritiserer? :yes:

 

hehe :innocent:

Regnet da med at dette var noe trådstarter skjønte... tydeligvis ikke :p

Lenke til kommentar

Ikke for å ta over tråden din på noen måte men jeg fikk bekreftet dato hos komplett.no på 21-01-2005 på x850xt pe. Når jeg mottar ordrebekreftelsen står det 01-02-2005. Jeg sendte så mail samt ringte og fikk bekreftet at det som sto i ordren var feil og at jeg skulle motta kortet 21-01-2005. Tenkte at jeg for sikkerhets skyld skulle ringe igjen nå. Nå fikk jeg beskejd om at jeg skulle få kortet tidligst 02-03-2005 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Er litt enig med trådstarter at bestillingsystemet som MPX/Netshop og kanskje flere benytter ikke er det beste. Når du først har bestilt er du kanske låst hvis du ser at varer som står på orderen stadig får nye ubekreftet dato. Den eneste måten da er å ringe for å slette det som ikke er kommet inn eller gå på nett å slette hele orderen.

 

Hvis du betiller hos f.eks IT-butikken kan du slette, føye til, endre etc etc helt til orderen er pakket. Mye mer fleksibelt.

 

PS. Tror nok trådstarter har misforstått litt dette med bekreftet på lager fort blir tomt hvis han ikke får ut f og bestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...