Gå til innhold

mp3 spiller


formannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar...

 

Jeg bruker MusicMatch 6.1 (skal laste ned 7.0). Da jeg sier det til de som har litt peil på data som jeg vanker med får de frysninger... Jeg mener at musicmatch har den beste ripperen, er enkelt å bruke, brenner CD-er... osv. Jeg lurer litt på hvorfor de er så i mot musicmatch. Har lest noen tester der musicmatch kommer blant de tre beste åp de fleste.

 

Et litt risky siste spørsmål...:wink:

... er winamp et nerdeprogram (foretrukket av nerder allså)?

Lenke til kommentar

Eg har brukt winamp fra winamps "spede" begynnelse..

Og er er veldig fornøyd med programmet..No har winamp også blitt freeware..

 

Eg synest dei som er med på å utvikle winamp gjær ein god jobb..Det finst også mange gode pluggings til mp3 spillaren..

 

 

Personlig bruker eg winamp til spillinga av *.mp3,*.wav,*.vqf og *.ogg filer..

 

Liker den nye winamp3 beta versjonen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

"nedreprogram"!?!? nå har jeg hørt den og....

nei det er vel bare verdens mest brukte til å høre på musikk??

 

i winamp kan du generere en HTML playlist...derretter kan du vel skrive den ut fra Internet Explorer.

Lenke til kommentar

Bruker winamp selv, men det irriterer meg at jeg ikke kan få ordna filene i playlisten i en katalog struktur. Eksempelvis er det kjipt at alle 146 Metallica sangene havner rett nedover og når de er fulgt av 80 Offspring sanger og de er fulgt av... Blir rett og slett alt for vanskelig å finne den sangen du vil spille når du har lasta mange sanger inn i playlista

 

Når du legger inn en mappe i Winamp skulle playlista lagd samme struktur i lista som du har på HDen.

_________________

Sensurert signatur. Se den på min website ;)

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-17 16:49 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

anders leipland, har vel ikke tenkt på search funksjonen før?? kunne selv også tenkt meg en katalogstruktur. hørtes lurt ut.

 

windows media player, den nye, er jo alt for krevende. den gamle var rask, som var en stor fordel. syns ikke engang media player er bra nokk på filmavspilling nå til dags. mange andre bedre program etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...