KickF Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Har nett lest ein artikkel på Digi.no om at DLINK har eit svar på koffer mykje av deiras utsur på WLAN siden trøbler. Sjekk : http://www.digi.no/php/art.php?id=115207 I følge denne artikklen så skal mykje av problema som Dlink's WLAN utstyr ha sammanheng med strømmforsyninga. Hansen sier de har innført en enkel regel for å hjelpe kundene. – Bare ring, og vi sender en ny strømforsyning, vederlagsfritt. I stedet for å ringe, er det mye bedre å gjøre følgende: Send en mail til [email protected] med produktnavn, serienummer og adresse, så blir ny strømadapter sent i posten. D-Link Norge beklager det her på det sterkeste Vennlig hilsen / Hans-Petter DLINK Norge Kontakt Vel så har du problem så er det kanskje lurt å ta ein telefon evt. sende ein e-mail til DLINK å få seg ein ny strømforsyning ... kanskje dette vil løyse opp i problema deiras ? Håper foresten at eg ikkje dobbelposter denne saken ... synst det var vært å informere om dette EDIT: lite update Endret 13. januar 2005 av KickF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå