Dinsdale Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Håper de holder seg til SP. Regner med at de gjør det, men det er jo gått sport i at alle spille, uansett sjanger, skal ha MP. De fokuserer 100% på en brutal, overdådig og herlig SP-opplevelse. Slik tenker jeg da.
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Uansett, et slikt spill KAN bare IKKE ha multiplayer! I såfall må multiplayeren bli noe à la WoW! Gothic 1&2 hadde ikke MP, Elder Scrolls serien har ikke MP, og det skal så sannelig ikke Gothic 3 heller. Basta!
mr_menace Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 håper man ikke kan bli like sterk som i 2'ern, jeg ble alkymist, lagde strength-potions og hakket i hjel siste boss på tre hugg. og jeg er enig; kampsystemet ER konge
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jess, kampsystemet er genialt. Men over til det jeg skulle si: Du begynner mye mektigere nå, men siden Gothic har blitt en så kjent, så komersiell, og så populær serie, har nok utvkleren mer enn nok penger til å passe på at slike feil (i allefall feil i mine øyne) forekommer, slik som den at man kan bli syyykt mektig. EDIT: Mente at du begynner mye mektigere i Gothic 3. Endret 11. mars 2005 av MeTa][iC
SirGalrim Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 [iC' date=11/03/2005 : 15:09] Uansett, et slikt spill KAN bare IKKE ha multiplayer! I såfall må multiplayeren bli noe à la WoW! høh? Du vil ikke ha MP men du vil at det skal være et MMO(RP)G!? Jauda det henger jo på greip.... Og jeg må nok skuffe deg, G3 er ikke noe MMOG. (det viste du da!)
Hr. Jenssen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 [iC,11/03/2005 : 15:09] Uansett, et slikt spill KAN bare IKKE ha multiplayer! I såfall må multiplayeren bli noe à la WoW! høh? Du vil ikke ha MP men du vil at det skal være et MMO(RP)G!? Jauda det henger jo på greip.... Og jeg må nok skuffe deg, G3 er ikke noe MMOG. (det viste du da!) Du lager din egen tolkning av det jeg skrev. Det jeg mente, er at Gothic 3 kan ikke ha noen multiplayer, i allefall ikke som har noe med spillet å gjøre. Da måtte i såfall eneste måte være å ha et slags MMO-oppsett, men det vil nok garantert ikke utvikleren ha tid til å gjøre (har ikke noe mot det). Derfor vil Gothic serien aldri ha en egen multiplayer i tillegg til singleplayer delen (i allefall ikke om de fortsetter å lage spillene på den måten de har gjort til nå). Om det skulle bli en multiplayer bit, så måtte det (sem nevnt tidligere) blitt et MMO-oppsett, eller noe à la det Rune hadde.
SirGalrim Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 neh. Tolket deg helt riktig jeg (om jeg ikke har mistolket utdypingen også da ) Og som sagt så kan vi være rimelig sikkre på at G3 ikke er noe MMOG. Og jeg ser så aboslutt ikke argumentet ditt at det _kan ikke_ være MP. Det har fungert i andre rpg. Men at det kommer et MMOG til serien en gang er ikke helt usasynligt. Utviklerene har jo nevnt på at de har lyst til det i et intervju (orker ikke finne lenke nå).
Dupper Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) G3 kommer til å ha meye mer ørkensteder og sånt har jeg hørt. Men nå tenker jeg veldig på hva slags type folk du kan bli medlem av... I eneren fantes det Sektene, Gardistene og Disse røverene i det nye lageret pluss magier... I 2eren fantes det paladin, dragejeger som på en måte er aleine, dette er en fortsettelse av de røveren i det nye lageret og magiere.. I 3 kan jeg tenke meg at kommer nok til å bli 3 eller 4 forskjellige valgmuligheter. Paladiner kommer nok til å existere(militz), de forskjellige magieren selfølgelig og kanskje en nye sekt. De røverene eller banditer som skla være så tøffe og mot gardister og paladiner kommer også til å være med men kan tenke meg at det kommer til å komme noen få nye typer. SYntes det var bra men en hel dress/rystning uten å skifte støvler og sånt som i Morrowind, der var det for mye av det gode liksom, men håper man kan velge mellom ting nå da og noen flere valgmuligheter bland de folkslagene. De antrekkene burde det være flere av, nå tenker jeg på hvilken klasse og type antrekk. Det finne nemelig tunge middelere og lette og enda bedre antrekk men det burde være mer utval av de typene til hvert folkslag Endret 15. mars 2005 av Dupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå