nvenjar Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Fikk meg ViewSonic VP201B til jul! For øyeblikket kjører jeg LCD skjermen på analogt bilde, fordi skjermkortet mitt støtter ikke DVI (gammelt kort) Er det bare en innbildning at jeg ser etterslep uten DVI, eller er det bare sånn ? Det vil selvfølgelig gå vekk når jeg kjører dvi .. ? Endret 13. januar 2005 av nvenjar Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Etterslep har ingenting med hvilken tilkobling du bruker. Hvis du ser etterslep nå, vil det fortsatt være der hvis du går over til DVI. Men du vil nok få et bedre bilde med DVI. Endret 13. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Etterslep har ingenting med hvilken tilkobling du bruker. Hvis du ser etterslep nå, vil det fortsatt være der hvis du går over til DVI. Men du vil nok få et bedre bilde med DVI. ok jeg kan ikke mye om LCD generelt, men mener å kunne se en liten smule etterslep.. ikke at det er så plagsomt, men ser det. planen var å gå for XFX GeForce 6800GT 256MB så får se om bildet blir litt bedre da Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Etterslep har med oppdateringshastigheten av pixlene på LCD-skjermen å gjøre rent hardwaremessig, og vil ikke endre seg selv om du kjøper et nytt skjermkort. Men skjermkortet du nevner er supert og kan absolutt anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå