Gå til innhold

Er dette en god nok kjøler?

Colin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bra ut det. Hvilken papst vifte som egner seg best kommer an på hvor følsom du er med tanke på støy. Den vil nok klare å kjøle cpuen din nok med selv den svakeste av papst sine 80mm'ere, men jeg tror 19dB'ern eller den over er grei for deg..

Skrevet

Det høres bra ut. Jeg hadde sett for meg å holde meg under 30dB, så da kan jeg gå for en relativt rolig vifte. Alt er bedre enn denne støvsugeren fra Coolermaster jeg har på min nåværende 1.13ghz :grin:

Skal forresten på posten i morgen og hente et par av de Papst 19dB viftene til å montere i Chieftech kabinettet, sammen med en Enermax 431w Silent Series strømforsyning, så da blir det vei orden på sakene :grin:

Pål

Skrevet

Det høres bra ut. Jeg hadde sett for meg å holde meg under 30dB, så da kan jeg gå for en relativt rolig vifte. Alt er bedre enn denne støvsugeren fra Coolermaster jeg har på min nåværende 1.13ghz :grin:

Skal forresten på posten i morgen og hente et par av de Papst 19dB viftene til å montere i Chieftech kabinettet, sammen med en Enermax 431w Silent Series strømforsyning, så da blir det vei orden på sakene :grin:

Pål

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...