DurinVIII Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Er det noen som har spilt som rebels her? Jeg har prøvd og det var ganske interessant, du får kontroll over alle rebel hærer som popper opp på kartet, samt alle rebelbyer. Vært morsomt å hørt om noen andre har prøvd seg på dette..
DurinVIII Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 (endret) Fiksa selv. Gikk inn i en fil som heter descr_strat.txt eller no. Ligger i data/world/imperialcampaign eller no lignende. Flytt slaves fra unplayable til playable. Funker ihvartfall på dataen min... Også må man ta backup i tilfelle man føkker opp noe... Endret 13. januar 2005 av DurinVIII
.tomf Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Er det ikke mange som har fått CTD når de har prøvd det. Får vel se om det funker til meg også da.
Bluebeans Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Hva slags units får du da? De "lokale" eller får du bestemte units uavhengig av posisjon på kartet?
Chasseur Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Ja, virker som alle får CTD konstant. Vi forlanger rapport og kripos granskning
DurinVIII Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Du får alt som popper opp av rebels, stort sett peasants o.l. Funker fint hos meg selv om jeg går inn på diplomacy scrollen og greier. Prøvde å spille med spqr men da CTDa det når jeg gikk inn på "senate"
Snorre Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 HAr selv aldri prøvd å være de unitsene på grunn av alle rapportene om CTDs. Hvorfor det da funker hos deg er jo ikke godt å si. Jeg skulle gjerne prøvd de jeg også, men det får vente til en annen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå