Gå til innhold

Gainward 6600GT Spm


MaDasK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker jeg kjøpte et Gainward GF4200 kort for lenge siden mens en kompis kjøpte et MSI kort til en billigere penge. MSI kortet knuste Gainwardkortet mitt i både OCing av minne og core :hrm: Kjøper ikke mer Gainward jeg nei  :thumbdown:

Selv om du har uflaks med silisiumen eller har dårlig kjøling er ikke det nødvendigvis Gainward sin skyld.. :roll:

 

Kan jo nevne at mitt Gainward ti4800SE klokket som vinden ;)

 

Greia med GLH-kortene er vel at de kan kjøre høyere klokk uten å miste garantien.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Jeg har også dette kortet liggende, trenger nå bare hovedkortet mitt (Asus A8N) så er det oppe å gå. I mellom tiden låner naboen min det, og etter det jeg merka så støyet det ikke så altfor mye. Når det gjelder klokking, så klokket jeg det litt moderat så lenge, core på 560 og mem på 1150 (ddr). Men dette kortet skal etter sigende kjøre fint på 600 core og 1250 på mem. (1.6ns), med full garanti :thumbup:

 

BTW. Lånte kortet til naboen fordi han hadde akkurat kjøpt seg en Dell maskin, med et X300 SE :no: og han ville spille HL2 :roll: Så jeg lånte det til ham midlertidig til jeg får hovedkortet mitt.

Endret av Claw
Lenke til kommentar

Jeg vet ærlig talt ikke hva som er så bra med Gainwards GLH i motsetning til XFX sin versjon.. Det er i hvert fall ikke så stor forskjell at jeg hadde betalt såpass mye mer for Gainward sitt kort.

 

Jeg har forresten et Gainward GF4 Ti4200 Ultra650 hjemme. Det fikk jeg fra komplett som erstatning for et MSI GF4 Ti4200.

 

MSI hadde 300 poeng mer i 3dMark01 med samme drivere på samme PC. MEN, Gainwards kort hadde jo kjølere på minnebrikkene og en vifte som virket bedre enn plast-opplegget MSI har.

 

Jeg vet ikke hvordan det er med GF 6600 GT, men jeg tror ikke at det er verdt å kjøpe fremfor XFX..

 

Redigert: Oi, fant en av de mange skrivefeilene :thumbup:

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...