albions Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) hei.. trenger litt hjelp til å finne bonebiter, the bonemold bow. Det er eit oppdrag i blades questa og skal være inne i urshilaku burial cavens. Har lett overalt men finner den ikkje #så vanskelig var det å få et topic som var mye mer spesifikt. Moderator Jankee# Endret 14. januar 2005 av Jankee
Skurupu Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Nå har ikke jeg vært inne i den hulen på veldig lenge. Men jeg mener den ligger ved siden av, eller på ett lik. Liket sitter oppe på en av søylene i det siste rommet. (Trur det er ett spøkelse i det rommet).
albions Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Kan du prøve å forklare åssen det siste rommet ser ut.. eg er kommet til det som eg trur er det siste rommet... det er eit litt stort romm med 2 små stein søyler.. ein på kvar side. oppå dei er det 2 mumier. rommet er ganske høyt så eg har brukt rising force potion for å sjekke om det er noe oppe i rommet men det var det da altså ikkje
MiSP Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 På The Unofficial Elder Scroll Pages finner du walkthroughs for alle quests, samt sykelige mengder med annen nyttig info. En walkthrough for din quest er her: http://www.uesp.net/morrow/quest/mq_nerecamp.shtml Go through the Astral Burial chamber (where you entered) through to the Karma Burial and then the Laterus Burial. Follow the rock ledge all the way to the top of Laterus and into the June Burial. At the far end of this chamber part you encounter the Wraith of Sul-Senipul, a rather nasty little ghost, who has the Bonebiter Bow that you must retrieve.
Skurupu Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 "Wraith of Sul-Senipul" aka "Spøkelse". Da var jeg ikke helt på jordet.
Iyon Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Kjipt hvis du allerede har vært der, drept spøkelset og glemt å ta buen. Hvis ikke da liket etter spøkelset blir igjen.... Hvis liket er borte kan du bare bruke konsollet: player->additem,"ITEMNAME",1 ITEMNAME slår du opp i TES Construction Set
MiSP Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Kjipt hvis du allerede har vært der, drept spøkelset og glemt å ta buen. Hvis ikke da liket etter spøkelset blir igjen.... Hvis liket er borte kan du bare bruke konsollet: player->additem,"ITEMNAME",1 ITEMNAME slår du opp i TES Construction Set Akkurat dette står på linken jeg oppga: IF you cannot find the Wraith, or lose it's corpse, you can open the console and use the command player->additem, "bonebiter_bow_unique" 1 to add it to your inventory in order to finish the quest.
Jankee Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå