embark Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hei, i dag fikk jeg et tips av en kompis om et spill som heter Uplink. Det er et hacke-spill, der du bygger deg oppover til en skikkelig " l33t h4xx0r" . Så da skolen hvar ferdig, var det rett hjem å laste ned demoen (begrenset til 60 minutt, før du må avinstallere eller kjøpe fullversjon). Demoen kan dere finne her. Spillet er konge, selv om det er ganske vanskelig. Anbefales å prøve.
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Har fullverjsonen jeg. Edit: leif Endret 12. januar 2005 av ehs5
embark Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Hvet du om de selger det i butikker? Har aldri sett det noen gang...
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Tror ikke de selger det i butikker nei. Jeg fikk det som en gave. Vet ikke hvordan han fikk tak i det. (ikke pirat-kopi)
smetho Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Prøvde det såvidt en gang. Synes ikke det var all verden, men hver sin smak. Street Hacker derimot var helt rått (kun spillt demoen da). Anbefalses på det sterkeste. Vil si det er mer realistisk (selv om det er et spill så helt realistisk blir det selvsagt ikke )
Supermikke Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Har spillt både street hacker og uplink, og uplink er en personlig favoritt... Med den nye patchen kan man hacke lan'er og sitte på irc gjennom interfacen. (altså på nett, virkelig nett.). Lenge leve garasje-programmerere.
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Neida. Er en tutorial med, så vidt jeg husker. Den patchen skal jeg skaffe meg! Endret 12. januar 2005 av ehs5
Dʋgɢtung Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Det er vel et par år siden jeg prøvde Uplink sist nå, men det er virkelig å anbefale. Noen jobber kan være litt vel stressende, men alt i alt er det et veldig morsomt spill.
Djevlen Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Det er vel et par år siden jeg prøvde Uplink sist nå, men det er virkelig å anbefale. Noen jobber kan være litt vel stressende, men alt i alt er det et veldig morsomt spill. Må si meg enig, Uplink er artig.
embark Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 YAY! Nå har jeg fått låne fullversjonen av en fyr i klassen min! Nå skal det hackes!
slash Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Ahrgh.. uplink! Mange trivelige timer sammen med kompiser. Dette spillet er _morsomt_ i lan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå