Gå til innhold

Trenger en bra Gaimer Musematte


Anbefalte innlegg

Jeg liker å bruke tegneblokka mi! A3 - 250 ark - kvalitetspapir. Funker som bare juling!

 

Det er viktig at papiret er av god kvalitet. Tykke ark, akkurat passe ru. Det er en fin balanse, er papiret for glatt så kan det føre til dårlig respons fra musa. Men er den for ru så glir ikke musa like lett..

 

 

(I tillegg til en musematte så får du forresten også en hel masse ark å tegne på!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker å bruke tegneblokka mi! A3 - 250 ark - kvalitetspapir. Funker som bare juling!

 

Det er viktig at papiret er av god kvalitet. Tykke ark, akkurat passe ru. Det er en fin balanse, er papiret for glatt så kan det føre til dårlig respons fra musa. Men er den for ru så glir ikke musa like lett..

 

 

(I tillegg til en musematte så får du forresten også en hel masse ark å tegne på!)

Er ikke en tegneblokk litt høy til musematte? Ser for meg at det ville være ubehagelig i håndleddet.

 

Dandar: Det må i så fall være j***lig hardcore spilling også. En venn av meg som spiller flere timer hver dag, har en fUnc-matte som ennå fungerer fint, etter i alle fall 2 år. Dvs man må spille så mye at man ikke har et sosialt liv utenom, for å slite fUncen så fort som du sier. Og det er vel ikke noe mål? ;)

Endret av CheesyPoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...