Gå til innhold

Trenger en bra Gaimer Musematte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt. Jeg spiller MYE CS/CSS og FPS spill,

Jeg trenger en BRA Musematte en som fungerer nydelig med min Logitech MX 510

Kom med forslag og erfaringer

Takker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spørs hva slags matter du liker det. Vanskelig å si til deg at du bør kjøpe den eller den andre, siden det er helt opp til hva en selv foretrekker. Selv så finner jeg en helt ordinær Allsop matte mye bedre enn f.eks. Icemat, fUnc el.

Beste tipset jeg kan gi er vel egentlig bare å prøve de forskjellige ut hos venner. Så kan du se/føle selv hvilken som er best. :)

Kan jo også legge til at en rimelig standard matte som Allsop koster 1/3 av prisen på de såkalte "gamer" mattene. :)

Endret av DavidH
Skrevet

Mottok IceMat'en min i dag (v1) og ble sjokkert da jeg prøvde den med kulemus. Den bråkte som et uvær. Da jeg fikk satt på padsurfers og koblet til Razer Diamondbacken derimot, er det så å si ingen lyd. Matten er litt høy, men ikke veldig mye høyere enn en tøymatte.

Hittil (nå har jeg bare brukt den en time) vil jeg si at jeg er svært fornøyd med den. Hvis Netshop hadde hatt fUnc inne, ville jeg nok heller gått for den. Men slik ble det ikke, og jeg er veldig fornøyd likevel. Den ser bra ut, hvilket teller positivt.

Skrevet

Det kommer litt ann på hva slags materiale du vil ha:

*Aluminium: Razer eXactmat

razxmat.jpg

*Glass: Corepad Magna

cpmagnablu.jpg

Tøy: Q-Pad gamer XXL

qpmpaimlow.jpg

Plast: Steelpad S&S eller Thunder8

Skrevet (endret)

LowSense: 405x285mm

MidSense: 300x250mm

HighSense: 285x195mm

Du får den forresten i tynn og tykk versjon. ;)

Endret av Dandar
Skrevet

Har en allsop kjøpt på komplet for 150 bols som fungerer utmerket. Anbefales. Er en plexiglassplate over et svart/grått reflekterende materiale med sølvgrå plastkant rundt.

Skrevet
Ingen diskusjon, fUnc sUrface 1030. :thumbup:

Jeg må dessverre diskutere litt.

fUnc er en relativt dyr og liten matte, den sliter veldig på Skatez og blir den utsatt for hardcore gaming varer den heller ikke så lenge, ser du i brukererfaringer er det snakk om mnd`er.

Derfor anbefaler jeg QPAD, den sliter ikke på Skatez, mye for pengene da den er stor, og er veldig behagelig.

Skrevet

Eneste alternativene etter min mening er disse fire mattene: fat-pad, Q-pad, Destrukt pad og allsop. dette fordi jeg bruker low sense. da nytter det ikke med en func matte. har vel brukt omtrent alle matter på markedet og er mest fornøyd med disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...