Pålarn Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hei.. Hvordan formaterer jeg D disken min? Jeg skal egentlig slette alt som er på den! Skal jeg bare merke alt og slette det? Det er ikke noe jeg skal ha, så hvis jeg bare merke alt og sletter det! Vil det fungere? Tenker på sånn at det ikke ligger at noen skulte filer eller noe? Skal man bruke boot disk til slik?
Nitrob Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 nei du trenger ikke boot disk for det. er det xp du bruker eller hva?
Nobrains Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 med mindre du har operativ systemet der så er det bare og høyreklikke på harddisken og velge format
Pålarn Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Hei... Ok, jeg skal prøve det! Men når jeg prøver det på C disken så kommer det en sånn melding når den nesten er ferdig: Windows could not compleat the formating! Hmm.. Hva er galt? Jeg bruker Windows XP og Windows 98! hehe! Jeg har instalert windows 98 på C og Windows XP på D! hehe
underground Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Når du har windows XP installert på D-disken må du bruke en boot cd for og få formatert. Mulig det går an og boote win98 og formatere den derfra.
Daniel-G Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 har akkurat det samme problemet!! hos dama mi installerte vi xp på part D, og win98 lå igjen på part C... nå er det plassmangel, og har prøvd å høyreklikke part C i "min datamaskin" og valgt formater.. men det går ikke... så skal vi starte opp med win98 cd, eller xp cd? detaljert... de som først spør har vel ike peiling på det.. så trenger ofte litt nøyere forklaring... ikke noen off-topic diskusjon som jeg finner så mange steder... (ikke for å være slem, eller kravstor eller noe altså
Vizla Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Anbefaler XP da den er ganske selvforklart. ( Du velger bare install, finn disken du vil formatere og sett i gang. ) Endret 28. juni 2005 av Vizla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå