Pufhead Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) 1. Kan man dø av alder? 2. Hvor finner jeg smyket til borgemesteren i Bowerstone 3. Ossen kan man ha Sex i Fable 4. Hvor er tato butikken? Endret 11. januar 2005 av MR-X666
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 1. Nei, ikke såvidt jeg vet 2. Mellom de to båtene på stranda i Oakvale 3. Skaff deg kone/mann, ta han/henne med opp til senga i et hus du eier. Gjør så "romantiske" gester til denne personen (som å flørte, vise muskler og tøffe deg) gjentatte ganger, så vil din bedre halvdel spørre deg om å gå til sengs 4. Finnes flere forskjellige plasser, bl.a. i Bowerstone.
Pufhead Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 (endret) oki takker for svar men du ser ut som du har spillt Fabel blir man bare gammlere og gammlere og gammlere da eller? Endret 11. januar 2005 av MR-X666
nonlocality Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 ... Og et spørsmål til: 1. Når kommer spillet til PC? (!)
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Ja, man blir eldre og eldre I fable, og ja, det blir etterhvert merkbart utseendemessig. Men jeg tror aldringsprossessen stopper når du når en viss alder. En kan derimot ofre penger til guden Avo for å få igjen noen tapte år. Og når det gjelder en PC-versjon av Fable, har det såvidt jeg har hørt ikke blitt framlagt noen (offisielle) planer for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå