Xtra Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hei! Lurer på hvilket headset jeg skal satse på (maks pris ca. 800+-100kr) : Vet noen om dette er noe :Icemat Siberia eller dette : Sennheiser PC 150 eller : Plantronics Audio 90 eller : Beyer DT 234 Så hvilke av disse bør jeg velge? Vet at DT 234 er lukket... men er de andre lukket? fordi på LAN er det ofte stygg hip-hop musikk i bakgrunnen, og det vil jeg ikke høre når jeg spiller cs, wc3 osv
Xtra Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Har gått 4 timer og fremdeles ikke no svar... så jeg tillater meg en bump
Kurt P Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Har gått 4 timer og fremdeles ikke no svar... så jeg tillater meg en bump Her er det vel ingen tvil : Beyerdynamic 234 ! Lettdreven og solid lyd, få headset som kan matche den før man begynner å snakke om skikkelig profosjonelle saker..
jøran Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Icemat Siberia skal visst være bedre enn Sennheiser pc150, til lavere pris, i følge denn testen: http://played.dk/4130 Ellers har jeg jo hørt at Plantronics audio90 er bra. Sennheiser PC150 er et råbra headset, beste jeg har prøvd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå