Gå til innhold

Gigabyte K8NS Ultra vs K8NSNXP


piccard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har satt en fanmate på, funker helt nydelig! Anbefales!  :thumbup:

Er det denne du har satt på? Gidder du evt. linke til den du har valgt å bruke?

 

Jeg mener jeg har den over liggende et sted, så det hadde vært fint å kunne prøve det. Går dette forresten også på northbridge-vifta tror du?

 

Irriterende at man ikke kan sette på en passiv zalman-kjøler på NBen - jeg kan i allefall ikke gjøre det pga. at skjermkortet mitt strekker seg over NBen :(

Lenke til kommentar
Ser ut til at den er av samme type som du linker til. Min fulgte med til CPU-kjøleren min.

Tenkte på å kjøpe den samme CPU-kjøleren, men er litt usikker i forhold til alt som står i omtaler ang. "passformen" denne. Jeg antar at den passer til mitt HK, men er litt usikker i forhold til PSUen (en MIST 480w var det vel).

 

Bør vel egentlig måle avstanden mellom CPU-sokkelen og PSU...

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg for at den tar borti PSU. I mitt kabinett står PSU 3mm over HK,

og det er god klaring mellom den og kjøler.

Det som du heller bør tenke på er hvor høyt skjermkortet stikker over AGP-port,

tenker da på om du har noe heat-pipe kjøling eller lignende.

Lenke til kommentar
Ser ut til at den er av samme type som du linker til. Min fulgte med til CPU-kjøleren min.

Tenkte på å kjøpe den samme CPU-kjøleren, men er litt usikker i forhold til alt som står i omtaler ang. "passformen" denne. Jeg antar at den passer til mitt HK, men er litt usikker i forhold til PSUen (en MIST 480w var det vel).

 

Bør vel egentlig måle avstanden mellom CPU-sokkelen og PSU...

det går vel ikke på K8NSXP pga. DPS modulen?

Lenke til kommentar
Ser ut til at den er av samme type som du linker til. Min fulgte med til CPU-kjøleren min.

Tenkte på å kjøpe den samme CPU-kjøleren, men er litt usikker i forhold til alt som står i omtaler ang. "passformen" denne. Jeg antar at den passer til mitt HK, men er litt usikker i forhold til PSUen (en MIST 480w var det vel).

 

Bør vel egentlig måle avstanden mellom CPU-sokkelen og PSU...

det går vel ikke på K8NSXP pga. DPS modulen?

Kanskje du har rett.. :realmad:

 

Det er ikke tilfeldigvis noen som har testa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...