chrisege Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hei, Jeg har bygget en maskin med følgende oppsett: <<--Se her-->> Problemet mitt er at maskinen slår seg av etter en stund. Har nå koblet ut DVD-leser og brenneren, da fungere maskinen fint. Jeg har dermed konkludert med at Strømforsyningen på 350 watt er forliten. Lurere derfor på om jeg skal kjøpe. <<--Denne-->> Vil det løse problemet mitt, eller er det noe annet med oppsette som lager trøbbel?? Beklager hvis jeg har postete i feil katekori, men fant ikke noe bedre plasse. På forhånd takk for hjelpen... ChrisEge
Powerade Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Kjøp deg noe annet en Q-Tec. Da de ikke leverer like mye som de skal.
BrukerSlettet Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Ja, noe annet enn Q-tec. Har det selv. Bråker som et hel****... Selv skal jeg kjøpe en NorthQ på 400w så snart jeg har pengene.
chrisege Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Vet at mange er imot Q-tec. Men spørsmålet mitt er, hvor mange watt bør jeg ha for å dra dette systemet. Jeg har bygget maskinen for en annen, derfor er dette litt kjedelig....
Syar-2003 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Kalkuler det her: http://takaman.jp/D/index.html?english (denne er god) Så har du attension på ampere levert max kontinuerlig på 3.3v/5v/12v på PSUer du sjekker opp mot kalkuleringsresultatet. Total watt kan du ikke se på ... Finner du f.eks ikke samme type ram/dvd/cd/HD etc. benytt andre tilsvarende. Endret 10. januar 2005 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå