Gå til innhold

Spille GTA2 over nett?, hvordan..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er mulig å spille GTA2 over nett. (ikke lan) og om man trenger noen ekstra programmer for det.. osv.

Takk for svar :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det finnes et eget GTA-forum. Prøv der :thumbup:

Ja, for det var jo mye til hjelp! :roll:

Hvordan mente du at vi skulle finne dette forumet da? Google?

Javel, jeg gjorde det. Fant jeg noe? Nei. Jeg fant diverse forum hvor det var laget tråder angående at GTA2 har blitt gratis.

Kan du være så snill å legge ut en link til dette forumet? ;)

Takk.

Skrevet
[iC' date=09/01/2005 : 20:38]
Det finnes et eget GTA-forum. Prøv der :thumbup:

Ja, for det var jo mye til hjelp! :roll:

Hvordan mente du at vi skulle finne dette forumet da? Google?

Javel, jeg gjorde det. Fant jeg noe? Nei. Jeg fant diverse forum hvor det var laget tråder angående at GTA2 har blitt gratis.

Kan du være så snill å legge ut en link til dette forumet? ;)

Takk.

http://forum.gamer.no/index.php?showforum=234

Tror d er her han mener ;)

Skrevet

Det slår meg at det er veldig mange av de nye medlemmene som har postet x antall tusen poster faktisk ikke vet noe somt helst om forumet. Er enig med mange andre her på forumet, at det burde være en slags "test" før man lot folk bli medlemmer.

Men nok om det.

http://www.gtasajten.com/gta2/multiplayer.php

GTA2 kanske inte är världens bästa multiplayerspel men det kan ändå vara kul att köra i nätverk med någon kompis lite då och då.

Det är inget vidare svårt att få GTA2 att fungera över nätverket men om det finns några oklarheter hoppas jag kunna täppa till dom med denna guide.

Innan du börjar läsa guiden bör du ladda ner och installera:

GTA2 Patch v.10.3 (3.8 mb)

Denna patch innehåller förbättrad nätverkskod, vilket är ganska viktigt. Den gör också GTA2 spelbart i Windows 2000/XP.

Slutligen vill jag bara tipsa er om en hemsida: GTA2 Multiplayer Club.

Där kan du, tillsammans med andra spelsugna GTA2-fans komma överens om tidpunkter för att spela GTA2 i multiplayer över internet. Ta en titt på den sidan!

Skrevet (endret)
Det slår meg at det er veldig mange av de nye medlemmene som har postet x antall tusen poster faktisk ikke vet noe somt helst om forumet. Er enig med mange andre her på forumet, at det burde være en slags "test" før man lot folk bli medlemmer.

Men nok om det.

http://www.gtasajten.com/gta2/multiplayer.php

GTA2 kanske inte är världens bästa multiplayerspel men det kan ändå vara kul att köra i nätverk med någon kompis lite då och då.

Det är inget vidare svårt att få GTA2 att fungera över nätverket men om det finns några oklarheter hoppas jag kunna täppa till dom med denna guide.

Innan du börjar läsa guiden bör du ladda ner och installera:

GTA2 Patch v.10.3 (3.8 mb)

Denna patch innehåller förbättrad nätverkskod, vilket är ganska viktigt. Den gör också GTA2 spelbart i Windows 2000/XP.

Slutligen vill jag bara tipsa er om en hemsida: GTA2 Multiplayer Club.

Där kan du, tillsammans med andra spelsugna GTA2-fans komma överens om tidpunkter för att spela GTA2 i multiplayer över internet. Ta en titt på den sidan!

Jeg trodde jo at han mente at det fantes et GTA2 forum som Rockstar hadde laget for å diskutere GTA2 MP!

Skjønte ikke at han mente "Vi har en egen GTA2 kategori her".

Men jeg skjønner jo hva han mente nå.

Men det er opprettet en test for å bli medlem av forumet nå.

Synes ikke den er så veldig vanskelig, akkurat, men det er da i det minste noe.

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...