Sigga Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Eller før en forbi passerende admin finner ut at den skal stenges.
DeRn Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Til meg var det noen som skrudde det av.. Kalte meg cheaters fordi jeg spurte om hvordan jeg fikk det på. Så pass dere for å akkusere andre hele tiden.
Bugbox Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Syns det er patetisk at folk cheater i cs..hvis de ikke greier å spille for egen hånd har de vel ingen grunn til å spille.det er jo ikke litt kult engang
.tomf Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Syns det er patetisk at folk cheater i cs..hvis de ikke greier å spille for egen hånd har de vel ingen grunn til å spille.det er jo ikke litt kult engang Nå er det jo ingen som cheater her da. edit: tok vekk noe. Endret 12. januar 2005 av t0mm3n^_
DevN Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Kalte meg cheaters fordi jeg spurte om hvordan jeg fikk det på. Så pass dere for å akkusere andre hele tiden. Hvordan i all verden kan én person være cheaters? Det har jeg vanskelig for å tro er mulig. Nå er det jo ingen som cheater her da. Hva vet vel du om det?
banantiss Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 trådstarter når og hvordan ble prikken borte? hvordan skjedde det, men ikke si at det skjedde helt uten grunn for det gjør det ikke men forklar hvordan det skjedde?
DevN Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) men ikke si at det skjedde helt uten grunn for det gjør det ikke You have no idea ... CS kan «screwe» jævlig når f.eks. noe går galt. EDIT: La til tegnene rundt «screwe». Endret 12. januar 2005 av DevN
.tomf Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Kalte meg cheaters fordi jeg spurte om hvordan jeg fikk det på. Så pass dere for å akkusere andre hele tiden. Hvordan i all verden kan én person være cheaters? Det har jeg vanskelig for å tro er mulig. Nå er det jo ingen som cheater her da. Hva vet vel du om det? Gjetting.. Tror at alle her har nok folkevett, så de skjønner at cheats ødelegger for andre. Selv om jeg tviler litt på han tisseduden.
Jibber Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 den ble borte? men skal jeg liksom sitte her å forklare meg ovenfor en eks-cheater?? eneste jeg kan si er at den gikk vekk og den er nå tilbake...... så bare chill du
Piratpjokken Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Før "fukka" cs min seg opp og alt brukte å bli forandret. -Crosshair bla. -inverted mouse slo seg på osv... sikkert noe lignende som har skjedd med stakkar`n som visse folk piper ut... *BANATISS*
banantiss Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 er det meg dere kaller eks-cheater og tisseduden?
DevN Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 er det meg dere kaller eks-cheater og tisseduden? Jeg kaller deg ikke eks-cheater eller cheater, men kalte deg "tissefyren" (ut fra nicket). Du er nok også den såkalte "tisseduden".
LoS Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Var det bare jeg som leste at problemet er løst? Her i CS-forumet legges ikke en tråd død før den når 3 sider, en har blitt beskyldt for cheat og at minst to store klaner blandes inn. ORD!
Black Star Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Vel... stenger den nå, allerede på side 2 jeg (for de med 20 innlegg pr. side) :!: Grunn: -Beskyldninger for cheat og andre mindre hyggelige ting. -Problemet er løst -Tråden er gått fullstendig off-topic
Aiven Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Var det bare jeg som leste at problemet er løst? Her i CS-forumet legges ikke en tråd død før den når 3 sider, en har blitt beskyldt for cheat og at minst to store klaner blandes inn. ORD! [sarkasme] NoA og SK hates cheaters! [/sarkasme] Nå kan vel tråden stenges?
brillan Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Vel... stenger den nå, allerede på side 2 jeg (for de med 20 innlegg pr. side) :!: Grunn: -Beskyldninger for cheat og andre mindre hyggelige ting. -Problemet er løst -Tråden er gått fullstendig off-topic Glemte du noe?
Anbefalte innlegg