Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

sikring gikk i switchen, var det vann eller strøm?


Anbefalte innlegg

jeg var på lan for 5 min siden da jeg kom med switchen, koblet vi den til og så luktet det svidd.. :(

 

etter en stund ble jeg lei av å prøve å få den til å virke, derfor åpnet jeg den. Da så jeg at en av sikringene hadde sprengt og det var noe brun syregreier på lokket, rett over sikringen.. :ermm:

 

Har dette skjedd pga regn inne i switchen, eller var det fordi det var vann i strømadapteret? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.. jeg tror det var adapteret :dontgetit:

 

vi kjøpte en ny switch like etterpå og "uheldigvis" koblet en av oss switchen til med det gamle stømadapteret, da kom det røyk ut av den nye switchen :cry:

 

og får dere som bor i kristiansand vet dere hvor gøy det er å dra ut på sørlandssenteret 2 ganger på rad :hrm:

 

men vi byttet den og koblet opp nettverket.. men så dro det nye 3dkortet mitt til pokkerivold, så det ble ikke noe lan på meg i dag :(

Endret av bobjan
Lenke til kommentar

bobjan: Men kjære deg! Det var da et voldsomt hardwareforbruk du har! :D

 

Imponerende! Jeg tror faktisk aldri jeg har ødelagt hardware, verken min egen eller andres.

 

Hvordan klarte du å ødelegge 3d-kortet da? Det er jo sjeldent sånt skjer "av seg selv"...

 

edit: Synd dere ikke målte spenningen på adapteret først, hadde spart deg for litt tid og penger, men dere får vel i alle fall dekt den ene switchen på garantien...

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...