knutigro Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hei, Jeg har for litt siden innstallert et lite nettverk mellom min bärbare og mine foreldres stasjonäre (WIndows XP). Jeg har så via nettverket koblet til internet gjennom ISDN linjen som er koblet til deres maskin. Dette fungerer fint. Problemet er at jeg i blandt også vil bruke mitt eget interne modem til å koble til en oppringt internetlevrandör, men dette fungere ikke lenger. Jeg får feilmelding 633 som sier at modemet er feilkonfigurert eller allerede i bruk. Når jeg går inn på egenskapene for internetkoblingen ser jeg at det finnes to valg for oppkobling: 1. Mitt innebygde modem 2. ISDN kanal -PPPoEWin Miniport Jeg velger mitt innebygde modem og får feilmedlingen jeg skrev om ovenfor. Om jeg velger begge koblingene får jeg en annen feilmelding som sier at telefonnummeret jeg ringer til er opptatt. Hva er denne ISDN kanalen og hvordan får jeg vekk den midlertidig? Er det den som skaper dette problemet? knut
knutigro Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette problem? knut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå