eivindlt Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har akkurat fått fikset ett problem (se "topic Får ikke starta ny pc! "Fatal error System Halted" "), men nå har et nytt oppstått. Når jeg prøver å installere windows xp, (vet ikke om det er tilfeldig) skrur pcen seg av etter ca 5 min..!! Plutselig bare stopper den, uten noe forvarsel! Hva kan være feil??? Her er oppsettet mitt: 1024mb TwinMos RAM Intel Pentium 4 Prescott 3,2ghz BOXED MSI 6600GT pci-express Asus P5GDC-deluxe hovedkort Thermaltake Tsunami 3000SWA kabinett m/2*120mm vifter, 1*80mm Thermaltake Butterfly purepower 480W PSU Takker for alle svar! Endret 8. januar 2005 av eivindlt
vidarkri Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Du hadde et problem istad hvor du sa det lukta svidd i rommet. Det kan være at poweret ditt har fått seg en smekk. Ja eller en annen komponent for den saks skyld. Brukte du riktige spacere under hovedkortet når du monterte maskinen?
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 riktige spacere??? De små greierne for og heve hovedkortet før du skrur det fast
eivindlt Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 (endret) jeg fikk ikke med noen slike så da har hele hovedkortet mitt tatt kvelden sansynligvis altså... Nå får jeg ikke bootet den heller, skjermbildet låser seg med en gang (se topic i skjer- og tv-kortkategirien i forumet) Endret 8. januar 2005 av eivindlt
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 ikke sikkert at det er hovedkortet som er ødelakt da det kan vere noe annet også...
Januar333 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 det er ikke alle kabinett som det trengs å bruke spacere, bare det er sagt. trur nokk han har det eller hville han sikker merka at mus,tast,usb portene ikke passet helt bak kabinettet
vidarkri Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Det er utrolig hva man kan få til å passe, hvis man er litt frampå. Men kan du huske å ha skrudd på litt lange muttere under skruehullene i hovedkortet?
hamsterbom Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Gjør som dem sier fest hovedkortet riktig. Hjelper ikke de festene med å jorde hk? Når hk sitter ordentlig, så test med en annen psu om problemene fortsetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå