QpR Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Vel, har 2 HD`er, og hadde tenkt å formatere den ene, den med windows og alt drittet på, på den andre HD`en har jeg endel filmer, musikk, installasjons filer, og Programmer instalert. Lurer på om de instalerte programmene \ filmene osv på den HD`en, som jeg IKKE skal formatere, vil ligge der og være brukbare etter formatering\reinstalling av Windows HD`en ? Eller bør jeg avinstalle de programmene som er på den HD`en jeg IKKE skal formatere og legge de inn på nytt etter reinstall\formatering av Windows HD`en ? Håper dere forstod ktnx ! Endret 8. januar 2005 av QpR
Hårek Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Installerte programmer må installeres på nytt. Data vil være tilgjengelig, det bør ikke bli noe problem. Det vil lønne seg å koble fra den data disken mens du installerer Windows, så slipper du forhåpentligvis problemet med å installere på noe annet enn C:
QpR Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 takk Kunne det funket å tatt ut HD`en uten windows på, formatert windows HD`en, satt inn den andre HD`en igjen, flyttet over installfiler osv og så formatert den HD`en som ikke er windows på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå