Vice Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Tenkte bare å tipse om at jeg så igår at Ebgames/byporten Oslo har tilbud på DoomIII. 198kr må sies å være en meget god pris for dette spillet. Har du det ikke allerede kan det være vel verdt å kjøpe det nå.
Izor Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Det er jo en grunn til at det er billig da, folk har oppdaget at Doom 3 er et møkka spill og ikke lenger vil bruke 400.- på det...
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Det er jo en grunn til at det er billig da, folk har oppdaget at Doom 3 er et møkka spill og ikke lenger vil bruke 400.- på det... Eh, DOOM 3 er et meget BRA spill! Grafikken er bra, skremme effektene er bra, monstrene er bra modellert, historien er helt OK (FarCry, HL2, osv osv har heller ikke noen veldig bra historie). Det er bare at DOOM 3 blir for ensformig! Alle de gamle DOOM- og DOOM2 fansene er sikkert ganske imponert over DOOM3, fordi de holder den samme skjarmen som DOOM og D2 hadde i sin tid! Personlig syntes jeg ikke DOOM3 er så sykt bra, men det er blant de beste spillene i 2004.
Vice Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Det er jo en grunn til at det er billig da, folk har oppdaget at Doom 3 er et møkka spill og ikke lenger vil bruke 400.- på det... Uhh, så hvis Doom3 er et møkkaspill fordi det koster 198 på tilbud et halvt år etter utgivelsesdato, da er vel feks. HalfLife2 noe kjempedritt etter dine regler siden det bare kostet 299,- allerede på utgivelsesdatoen.
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) EDIT: dobbel Endret 11. januar 2005 av Seppe .
Bear^ Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Ja, det er et bra tilbud, selv kjøpte jeg det for 299 på Elkjip, erm, Elkjøp, bare 3 dager etter utgivelsen. Men, Doom 3 er ikke det jeg forventa, alt for hyppa. Kjempe grafikk nytter veldig lite når alt er svart som i en potetsekk.
Windoge Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Kanskje spillet nærmer seg pengene det er verdt nå.
Ostepølsa Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Doom 3 er moro i begynnelsen, men etterhvert så oppdager du at det samme skjer nesten hele tiden, og du begynner å bli lei av spillet, (1-3 uker). 149 kr er vel en passende pris for dette spillet (ikke tilbud). Doom 3 levde ikke opp til forventningene IMO.
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Doom 3 er moro i begynnelsen, men etterhvert så oppdager du at det samme skjer nesten hele tiden, og du begynner å bli lei av spillet, (1-3 uker).149 kr er vel en passende pris for dette spillet (ikke tilbud). Doom 3 levde ikke opp til forventningene IMO. For meg levde ikke HL2 opp til mine forventninger heller. Det er fortsatt ikke et dårlig spill.
Jakartabebopp Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg syntes det er helt greit at det selges for 198,- på tilbud, jeg. Syntes man spillet er kult eller har lyst til å spille spillet så er det jo flott at man kan kjøpe det for en såpass billig penge. Men er det et elendig spill? Mener dere virkelig det? Det har jo fått flotte kritikker overalt, så elendig kan det vel ikke være? For min del leverte spillet akkurat som forventet og åpner dørene for mange gode spill og modder senere.
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 198 kroner for et spill kan ikke akkurat sies å være dyrt, heller ikke når det er snakk om Doom III. For 198 kroner er det vel snakk om en god del timers underholdning, og det må da vel være bra?
Glipp Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 husk frakt ¨å porto da.. kan jo bli dyrt.... en uansett.. doom3 er et konge spill IMO
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 husk frakt ¨å porto da.. kan jo bli dyrt.... en uansett.. doom3 er et konge spill IMO Det koster ikke så veldig mye i frakt/porto for en liten kjøre-/gåtur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå