Gå til innhold

Trenger Seriøst Hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg har recorda når jeg spilte pcw.. så tok jeg hele teamet med en gang (usp)

 

Det var første runde...

 

Så starta jeg opp demo fila (pcw2.dem) i sk player 1.1 (nyeste version)

 

Så kommer buggen: alle sammen er gjennomsiktig... man ser dem ikke :cry:

 

Jeg har hatt problemer med det på hver demofil... første runden er fucka...

 

Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Noen spesielle versioner av sk player eller geekplay..

 

Geekplay funker ikke i steam... lurer på om noen kan hjelpe meg!

 

TRENGER HJELP!!! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et program som tar opp alt som skjer på skjermen, du må ikke finne på å recorde hele matcher med det, funker ikke. Ettersom filene du får blir gigantiske. Record, se de via cs, viewdemo "navn" i consolen i cs.

 

Deretter finn fram det du skal ha, start fraps og kjør fraps til du får det du skal ha, deretter kan du bruke den fila du får i et redigeringsprogram

Lenke til kommentar

For å lage en fragmovie gjør du følgende:

Ta opp demo med CS.

Klipp ut delene du vil ha med med Fraps.

Legg i et videoredigeringsprogram og kos deg :)

 

Du må ikke FINNE PÅ å spille et game med fraps på record, da fraps bare tar opp med 30 FPS, dvs at du må spille CS med 30 FPS.. noe du garantert ikke vil....

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...