fredonor Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har nettopp satt i min nye benq dw1620, og skal installere softwaren som følger med (Sonic Record Now). Når jeg klikker på innstalleringsikonet får jeg følgende feilmelding: Overskrift: 16-biters Windows delsystem Feilmelding: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Velg "Lukk" for å avslutte programmet. Og valgene "lukk" og "ignorer" Kjører winXP pro Hva er feilen???
OC-Freak Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har ikke sett den feilen før. Prøvd å browse rundt på installasjonsCD'en og prøvd å kjøre intallasjonen av programmene direkte uten å gå via autostart menyen?
fredonor Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Det har jeg... Har også sjekket setup.inf-fila. Fant følgende info, og har ut fra dette testet å kjøre winsetup.exe. Får samme feilmelding... [NT] Dir = WINSETUP Exe = WINSETUP.EXE Params = [W95] Dir = WINSETUP Exe = WINSETUP.EXE Params = [W31] Dir = WINSETUP Exe = WINSETUP.EXE Params = [DOS] Dir = DOSBACK Exe = Setup.exe Params = [OS2] Dir = OS2SETUP Exe = install.exe Params = Skjønner ikke dette, jeg Legger meg snart, orker ikke å komme til dette punktet i natt... Får så vondt i hodet
OC-Freak Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Prøv å gå på sonic katalogen på platen - så på RN katalogen og kjør RNNOR filen eller RNENU hvis du vil ha engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå