Gå til innhold

Ikke for å starte en stor diskusjon, men...


Rafael

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-10 23:26, Rafael skrev:

.. jeg må pokker meg si at det er flere her på forumet som har problemer med nVidia baserte kort enn ATi..


 

Kansje fordi det er 10x+- som har nVidia baserte kort en ATi, det bør jo egentlig si seg selv da menmen..

 

_________________

Mvh.

Simen Bakke

@-Mail

________________________

En stor bra DATA med en stor blå HARDDISK.

 

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-06-10 23:33 ]

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at du ikke vil starte diskusjon :wink: Men er du ute etter erfaringene til folk, eller vil du bare lage bråk og tirre moderatorene? For hvis du er ute etter erfaringer og meninger, bør du ihvertfall gi tråden en skikkelig overskrift, slik at folk vet hva tråden er om.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:26, Rafael skrev:

.. jeg må pokker meg si at det er flere her på forumet som har problemer med nVidia baserte kort enn ATi..


 

Jeg vil anbefale deg å begrunne utsagnet ditt bedre enn i en setning. Ellers vil det kun bli sett på som provokasjon og dermed tråden stengt.

Hvis du absolutt vil ha en slik diskusjon, så må du f.eks. gi ett ca. tall for antall nVidia-eiere med problemer opp imot antall ATI-eiere og se på prosentandelen eller ramse opp problemer med nVidia/ATI-kort.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:26, Rafael skrev:

.. jeg må pokker meg si at det er flere her på forumet som har problemer med nVidia baserte kort enn ATi..




 

[forventet_svar]Alle folka som har problemer med Nvidia skjermkort har også AMD med tilhørende VIA-ikke-den-skarpeste-kniven-i-skuffen cipsets[/forventet_svar]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:39, ahdrage skrev:

eg har nvidia geforce 3 ti200 (gainward) + abit kr7a og xp1600.. Har ikkje noken problem


 

Jeg tror ikke at du tok mitt ultraseriøse innlegg. Men for å svare seriøst: Nvidia selger mer skjermkort enn Ati, maxtor og alle andre produsenter til sammen så selvfølgelig er det "mer problemer" de kortene. (Om ati og maxtor går nvidia en lang gang på serversiden vet jeg ikke, men her er det vel først og fremst normale brukere det er siktet til.)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:44, aG_ skrev:

Quote:


Den 2002-06-10 23:39, ahdrage skrev:

eg har nvidia geforce 3 ti200 (gainward) + abit kr7a og xp1600.. Har ikkje noken problem


 

Jeg tror ikke at du tok mitt ultraseriøse innlegg. Men for å svare seriøst: Nvidia selger mer skjermkort enn Ati, maxtor og alle andre produsenter til sammen så selvfølgelig er det "mer problemer" de kortene. (Om ati og maxtor går nvidia en lang gang på serversiden vet jeg ikke, men her er det vel først og fremst normale brukere det er siktet til.)

 

 

Hvordan kan da ATi kalle seg verdens største/ledende innenfor 2D/3D da?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:26, Rafael skrev:

.. jeg må pokker meg si at det er flere her på forumet som har problemer med nVidia baserte kort enn ATi..


 

Du kan med fordel velge en overskrift som er litt mer beskrivende og mindre provoserende. Slike poster bidrar ikke til et oversiktlig forum og tråden stenges derfor umiddelbart!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...