Gå til innhold

Din mest pinlige opplevelse!


Jokko88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var for noen år siden da det var "in" og åpne dørene til hus og skrike banneord av all kraft. Jeg gjorde det engang og jeg lukka opp døra og skrek alt jeg kunne med øynene igjen og når jeg lukka opp øynene igjen, der stod hele familien fullt påkledd klare til å dra et sted. Tror jeg aldri har løpt så fort. :whistle:

Lenke til kommentar
Det var for noen år siden da det var "in" og åpne dørene til hus og skrike banneord av all kraft. Jeg gjorde det engang og jeg lukka opp døra og skrek alt jeg kunne med øynene igjen og når jeg lukka opp øynene igjen, der stod hele familien fullt påkledd klare til å dra et sted. Tror jeg aldri har løpt så fort. :whistle:

:p Hehe kult ..

Lenke til kommentar
Det var for noen år siden da det var "in" og åpne dørene til hus og skrike banneord av all kraft. Jeg gjorde det engang og jeg lukka opp døra og skrek alt jeg kunne med øynene igjen og når jeg lukka opp øynene igjen, der stod hele familien fullt påkledd klare til å dra et sted. Tror jeg aldri har løpt så fort.  :whistle:

:p Hehe kult ..

Det er jo familien din da, hallo... Ingenting å være flau over. Foreldrene dine som har oppdratt deg til å gjøre slik ;)

Lenke til kommentar
Det var for noen år siden da det var "in" og åpne dørene til hus og skrike banneord av all kraft. Jeg gjorde det engang og jeg lukka opp døra og skrek alt jeg kunne med øynene igjen og når jeg lukka opp øynene igjen, der stod hele familien fullt påkledd klare til å dra et sted. Tror jeg aldri har løpt så fort.  :whistle:

:p Hehe kult ..

Det er jo familien din da, hallo... Ingenting å være flau over. Foreldrene dine som har oppdratt deg til å gjøre slik ;)

Står ikke det er hans familie

Lenke til kommentar

Var i Tyrkia på en resturang, også var det en skillevegg mellom damedoen og herredoen.. ( ikke selve doene, men Vasken )

Og nysgjerrig som jeg er måtte jeg hoppe opp og se over, og der stod sefølgelig den kelneren som vi hadde.. gjett om jeg var flau etterpå a:P

for de uten iq, det var en damekelner:P

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Var i Tyrkia på en resturang, også var det en skillevegg mellom damedoen og herredoen.. ( ikke selve doene, men Vasken )

Og nysgjerrig som jeg er måtte jeg hoppe opp og se over, og der stod sefølgelig den kelneren som vi hadde.. gjett om jeg var flau etterpå a:P

for de uten iq, det var en damekelner:P

:lol::lol:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det flaueste jeg har gjorti senere tid er å heavy-tryne med mopeden på skolen.

 

Sku kjøre i fra noen jenter med scootere. JEg har en svær hengelås på bremseskiva bak slik at ingen kan stjele sykkeln. Gjett en gang hvem som glemte å ta den av ;)

 

Jeg rusa opp sykkeln og sku dra av gårde, hjulet snurra ei halv omdrening til låsen traff calippern og PANG i asfalten. Knakk bremsehendelen :(

 

Jentene Flirte bare "litt" :(

Lenke til kommentar

Når jeg var 8-10 år gammel hadde jeg og noen kammerater det gøy med å ringe på å stikke av... valgte oss ett hus som vi ringte på 10-15 ganger.. siste gangen vi kom tilbake så sto det en mann klar innenfor døra.. når vi ringte på så smalt han opp døra og brølte.. Faen så redd jeg var :p

 

 

Men det pinligeste som har skjedd meg skjedde vel for en måned siden ca.. Jeg og en kompis var på fylla og møtte på en ganske dårlig likt eldre herremann som vi satte igang å skjelle ut på det sterkeste..

 

Etter å ha truet han på både liv og helse så kom det en kompis av mannen bort å fortalte oss at vi hadde tatt feil mann. Mannen vi sto å brølte til var faktisk eigeren av båtrederiet som jeg skulle søke sommerjobb hos :ermm:

 

Det endte opp med at jeg ikke turte å gå å søke jobb der, og har ikke tørt å vert i nærheten av han siden :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...