XzIz0 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Får håpe at det starter i løpet av helgen. Jeg har jo vært uten WoW siden de stenge serveren i denne uken jeg og og for de som har problemer med å laste ned Torrenten fra Blizzard Sine Sider er kan dere bruke denne url'en til å downloade med også. http://wowtorrents.de.vu/ Bad tracker kommer det når jeg prøver torrentene på den siden
Co[]V[]bster Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Åååh herregud, blir skikkelig oppgitt av det systemet de har nå. Det er køsystem, jeg blei disconnecta fra serveren, for å komme inn igjen må jeg vente 15 min i kø! Dette er bare dumt blizzard...
Gainwardrobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har nettop kommet hjem fra en kammerat av meg som ble ferdig med downloaden sinn i går! Vi har spillt i timesvis...det beste spillet jeg noen gang har sett! Ingen lagg, 10 min å stå i kø før du kommer inn. Så da er vel serverene åpnet permanent!
Rubex Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har nettop kommet hjem fra en kammerat av meg som ble ferdig med downloaden sinn i går! Vi har spillt i timesvis...det beste spillet jeg noen gang har sett! Ingen lagg, 10 min å stå i kø før du kommer inn. Så da er vel serverene åpnet permanent! 10min.... Faen 60min her nå....
Dandar Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 V[]bster' date='09/01/2005 : 16:51'] Åååh herregud, blir skikkelig oppgitt av det systemet de har nå.Det er køsystem, jeg blei disconnecta fra serveren, for å komme inn igjen må jeg vente 15 min i kø! Dette er bare dumt blizzard... Opplevd det samme 3 ganger nå, kommer inn etter minst en halvtime, så blir jeg disconnecta etter 20 sekunder.
whom Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 The_evil_blue_toad: Kunne du i første post lagt inn noe relevant info. Hva med å oppfrodre folk fra forumet til å joine *** serveren.
XzIz0 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 The_evil_blue_toad: Kunne du i første post lagt inn noe relevant info.Hva med å oppfrodre folk fra forumet til å joine *** serveren. lag ny post heller =)
Dandar Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 pent 80 min med kø :`\ Du kommer sannsynligvis blir å bli kicka etter 20 sek og...
insider Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 pent 80 min med kø :`\ Du kommer sannsynligvis blir å bli kicka etter 20 sek og... vært der i ca 10 min nå så tror faktiskt ikke det
Gainwardrobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Spill mappet er UTROLIG stort! Lett å gå seg vill
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvilkne servere er det dere spiller på da? Spilte på nr. 8 eller noe sånt i dag jeg. Var bare 1-2 min kø.
Dandar Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) pent 80 min med kø :`\ Du kommer sannsynligvis blir å bli kicka etter 20 sek og... vært der i ca 10 min nå så tror faktiskt ikke det Jeg klarte meg opp til lvl 4 før spillet krasja :\, så ble det LANG kø og disconnected. edit: lvl 10 ja... 4 var det Endret 9. januar 2005 av Dandar
insider Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 pent 80 min med kø :`\ Du kommer sannsynligvis blir å bli kicka etter 20 sek og... vært der i ca 10 min nå så tror faktiskt ikke det Jeg klarte meg opp til lvl 10 før spillet krasja :\, så ble det LANG kø og disconnected. kipt det .. måtte abryte jeg for jeg måtte rydde opp fra lan hjemme :\ så måtte gå inn og ut angrer litt på det i grunn lvl 6
insider Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvilkne servere er det dere spiller på da? Spilte på nr. 8 eller noe sånt i dag jeg. Var bare 1-2 min kø. spiller på nr 8 og er 80 min kø der nå :\ (640 var jeg i køen når jeg startet)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvilkne servere er det dere spiller på da? Spilte på nr. 8 eller noe sånt i dag jeg. Var bare 1-2 min kø. spiller på nr 8 og er 80 min kø der nå :\ (640 var jeg i køen når jeg startet) Var nr. 1000 jeg, og det gikk veldig fort.
insider Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvilkne servere er det dere spiller på da? Spilte på nr. 8 eller noe sånt i dag jeg. Var bare 1-2 min kø. spiller på nr 8 og er 80 min kø der nå :\ (640 var jeg i køen når jeg startet) Var nr. 1000 jeg, og det gikk veldig fort. må ha vært noe feil med tiden når jeg joinet .. er nede på 11 min nå kansje mer riktig
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 nå begynner det å bli farlig nærme... regner med at dl'en er ferdig etter middag men hvem er den mest populære serveren... og hva er deres første mening?
Icywiz Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg bare patcher nå... så er jeg klar!!! om 5 min!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg bare patcher nå... så er jeg klar!!! om 5 min!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! hvor får jeg tak i patchen.. (vet dette er spørt før) men hvor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå