Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får håpe at det starter i løpet av helgen. Jeg har jo vært uten WoW siden de stenge serveren i denne uken :p

jeg og :(

og for de som har problemer med å laste ned Torrenten fra Blizzard Sine Sider er kan dere bruke denne url'en til å downloade med også.

http://wowtorrents.de.vu/

Bad tracker kommer det når jeg prøver torrentene på den siden :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh herregud, blir skikkelig oppgitt av det systemet de har nå.

Det er køsystem, jeg blei disconnecta fra serveren, for å komme inn igjen må jeg vente 15 min i kø! :cry: Dette er bare dumt blizzard...

Skrevet

Jeg har nettop kommet hjem fra en kammerat av meg som ble ferdig med downloaden sinn i går! Vi har spillt i timesvis...det beste spillet jeg noen gang har sett! :w00t: Ingen lagg, 10 min å stå i kø før du kommer inn. Så da er vel serverene åpnet permanent! :thumbup:

Skrevet
Jeg har nettop kommet hjem fra en kammerat av meg som ble ferdig med downloaden sinn i går! Vi har spillt i timesvis...det beste spillet jeg noen gang har sett! :w00t: Ingen lagg, 10 min å stå i kø før du kommer inn. Så da er vel serverene åpnet permanent! :thumbup:

10min.... Faen 60min her nå.... :(

Skrevet
V[]bster' date='09/01/2005 : 16:51'] Åååh herregud, blir skikkelig oppgitt av det systemet de har nå.

Det er køsystem, jeg blei disconnecta fra serveren, for å komme inn igjen må jeg vente 15 min i kø! :cry: Dette er bare dumt blizzard...

Opplevd det samme 3 ganger nå, kommer inn etter minst en halvtime, så blir jeg disconnecta etter 20 sekunder. :nei:

Skrevet

The_evil_blue_toad: Kunne du i første post lagt inn noe relevant info.

Hva med å oppfrodre folk fra forumet til å joine *** serveren.

Skrevet
The_evil_blue_toad: Kunne du i første post lagt inn noe relevant info.

Hva med å oppfrodre folk fra forumet til å joine *** serveren.

lag ny post heller =)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hvilkne servere er det dere spiller på da? Spilte på nr. 8 eller noe sånt i dag jeg. Var bare 1-2 min kø.

Skrevet (endret)
pent 80 min med kø :`\

Du kommer sannsynligvis blir å bli kicka etter 20 sek og...

vært der i ca 10 min nå så tror faktiskt ikke det

Jeg klarte meg opp til lvl 4 før spillet krasja :\, så ble det LANG kø og disconnected.

edit: lvl 10 ja... 4 var det :roll:

Endret av Dandar
Skrevet
pent 80 min med kø :`\

Du kommer sannsynligvis blir å bli kicka etter 20 sek og...

vært der i ca 10 min nå så tror faktiskt ikke det

Jeg klarte meg opp til lvl 10 før spillet krasja :\, så ble det LANG kø og disconnected.

kipt det .. måtte abryte jeg for jeg måtte rydde opp fra lan hjemme :\ så måtte gå inn og ut

angrer litt på det i grunn

lvl 6 :p

Skrevet
Hvilkne servere er det dere spiller på da? Spilte på nr. 8 eller noe sånt i dag jeg. Var bare 1-2 min kø.

spiller på nr 8 og er 80 min kø der nå :\

(640 var jeg i køen når jeg startet)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var nr. 1000 jeg, og det gikk veldig fort. :dontgetit:

Skrevet

Var nr. 1000 jeg, og det gikk veldig fort. :dontgetit:

må ha vært noe feil med tiden når jeg joinet ..

er nede på 11 min nå kansje mer riktig ;)

Skrevet
Jeg bare patcher nå... så er jeg klar!!! om 5 min!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :cool:

hvor får jeg tak i patchen.. (vet dette er spørt før) men hvor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...