Boneface Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kom meg inn på serveren og skulle lage character så klikka maskinen min. For en uflaks jeg har.
Tobi2 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvordan kommer jeg til der hvor jeg velger Realm style? Jeg rotet meg innpå "EN Beta2" eln.s. og kommer meg ikke ut igjen til der man velger preferred location og realm style!
Sponis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kva er det som skjer? Dvergen min løper automatiks, og det hjelper ikkje å trykke på num lock, og kameraet går rundt og rundt. Korleis får eg ulvekjøtt? Er det greiene du får når du dreper ein ulv?
Dr3as Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvordan kommer jeg til der hvor jeg velger Realm style? Jeg rotet meg innpå "EN Beta2" eln.s. og kommer meg ikke ut igjen til der man velger preferred location og realm style! trykk change realm på høyre side
Tobi2 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 trykk change realm på høyre side Jeg gjør det. Kommer bare til serverlista, hvor det står to server: Beta server og EN BETA 2 begge normal
cselnes Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 =Daniel= Post:#1155 Skrevet: 09/01/2005 : 13:07 Det var ca 5 kit igjen på expert i Trondheim på fredag...kanskje det er igjen flere plasser? Vet noen om det er mulig og få de til og sende over et kit?
Semule Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Korleis får eg ulvekjøtt? Er det greiene du får når du dreper ein ulv? Tenk hardt nå (Ja, det er det.)
Dr3as Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 trykk change realm på høyre side Jeg gjør det. Kommer bare til serverlista, hvor det står to server: Beta server og EN BETA 2 begge normal De andre serverene er nede atm. Derfor er det kun de serverene som er der
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 noen som kan selge en wow kit til meg plz! send en mail til [email protected]
Sponis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Korleis får eg ulvekjøtt? Er det greiene du får når du dreper ein ulv? Tenk hardt nå (Ja, det er det.) Altså chipped claw? eg får fleire ting når eg dreper ein ulv.
Firesnake Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 trur det hetter wolf meat. kansje du leter på feil plas
Dr3as Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Der er det 5 servere oppe iallefall, men ikke nr 8
Sponis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 trur det hetter wolf meat. kansje du leter på feil plas Er det mange plasser å leite inne i ulven?
Semule Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Du får ikke wolf meat hver eneste gang, kanskje annenhver. Forresten flere servere oppe, blandt annet 5 hvor jeg har en gnome, men jeg får ikke logget inn ("World Server down"). Endret 9. januar 2005 av Semule
The_evil_blue_toad Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 Om du ikke fikk meat er det bare å drepe flere. Jeg drepte vel 10 for å få mine 8 kjøttstykker (2 var det ikke kjøtt i)
Balderac Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er det mange plasser å leite inne i ulven? Ja, du har jo munnhula, bukhula, brystkassen samt rævhålet.. Bare prøv deg fram, til du finner noe varmt og mykt.
Sirillion Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Om du ikke fikk meat er det bare å drepe flere. Jeg drepte vel 10 for å få mine 8 kjøttstykker (2 var det ikke kjøtt i) Kanskje det hadde vært en hard vinter og ulvene var utmagret?
Sponis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Når eg skifter server er charen min vekke, skal man ikkje kunne beholde den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå