mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 trenger man ikke å ha acont hvis man laster wow ned fra fileplanet?
Balderac Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 hvis det du mente var at man kan bruke den klienten vi nå bruker til retail spilling så sa jeg at det sannsynligvis kommer en ganske stor patch til den for at vi skal få bruke den til retail spilling iom at dette er en _beta_. selv om den virker feilfri kan den ha masse feil og ting de forandrer på til retail. men det er bare mine tanker... håper du skjønner hva jeg mener nå. Jeg skjønner godt hva du mener, problemet er at du mener feil. Skal prøve å forklare: Den klienten vi nå bruker er PRIKK lik den Amerikanerene bruker i US RETAIL WoW akkurat nå, altså INGEN forskjell. Den klienten du sitter med nå, ER EN RETAIL KLIENT, SELV om EU ikke får lov til å joine retail enda. Den klienten du får på CD'en når du kjøper WoW Retail, har kanskje gått glipp av en patch eller to, det har IKKE "BETA" klienten din, dersom du fortsetter å spille Open Beta. Altså kommer "RETAIL" klienten din til å være UTDATERT, og kreve en patch, mens "BETA" klienten din (den du har nå), kommer til å være FULLT OPPDATERT, og ikke kreve en jævla patch, bare åpne coveret, finn koden, og LOGG PÅ.
dimdal Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 "Retrieving character list" går jo ikke vekk jo...
PioUs-JiN Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Charen eg lagde istad er vekke. de måtte sikkert restarte hele sullamiten for å få den igang
thomassit0 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 hvis det du mente var at man kan bruke den klienten vi nå bruker til retail spilling så sa jeg at det sannsynligvis kommer en ganske stor patch til den for at vi skal få bruke den til retail spilling iom at dette er en _beta_. selv om den virker feilfri kan den ha masse feil og ting de forandrer på til retail. men det er bare mine tanker... håper du skjønner hva jeg mener nå. Jeg skjønner godt hva du mener, problemet er at du mener feil. Skal prøve å forklare: Den klienten vi nå bruker er PRIKK lik den Amerikanerene bruker i US RETAIL WoW akkurat nå, altså INGEN forskjell. Den klienten du sitter med nå, ER EN RETAIL KLIENT, SELV om EU ikke får lov til å joine retail enda. Den klienten du får på CD'en når du kjøper WoW Retail, har kanskje gått glipp av en patch eller to, det har IKKE "BETA" klienten din, dersom du fortsetter å spille Open Beta. Altså kommer "RETAIL" klienten din til å være UTDATERT, og kreve en patch, mens "BETA" klienten din (den du har nå), kommer til å være FULLT OPPDATERT, og ikke kreve en jævla patch, bare åpne coveret, finn koden, og LOGG PÅ. okey, hvis du har sjekket det så stemmer det nok det. jeg sa bare det jeg vet basert på stortsett de fleste andre vanlige spill. men det er nok litt annerledes med mmorpg \ wow.
Sirillion Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Forumet deres ble også mer stabilt nå ... så nå skjer det forhåpentligvis ting her ja
klilleng Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 "Retrieving character list" går jo ikke vekk jo... Nei.. blah.. hva skjer.
thomassit0 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 kan noen forklare hvorfor jeg blir kasta tilbake til forsida når jeg trykker manage acc ?
Cyrus Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Har dere sett hele credits? Mange som blir takket på slutten, og en genial komentar på slutten... /cyrus
Tobi2 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 2 Normal server som er oppe å går, men jeg skal da for F innpå test 8 PvP
Dandar Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Har dere sett hele credits? Mange som blir takket på slutten, og en genial komentar på slutten... /cyrus Tell me!
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 "Retrieving character list" går jo ikke vekk jo... Tar bare veldig langt tid tror jeg.
Dr3as Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 2 servere oppe, da er det bare å vente på at server nr 8 blir oppe, alle sier det er flest skandinaviere der så da lager vi en ny, kommer fort i lvl 6 igjen
flltho Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Sikkert ikke oppe, bare gm eller noe som tester bugfixene
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) eg finner ingen utropstegn. Han fyren med utropstegn over hodet? Han står ved de vognene i kampen. Du får en Quest av han. edit:l hvis du er dwarf. Endret 9. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6
flltho Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Noen som har kommt seg inn? Btw noen som hvet hva pvp server heter nå? har noen chars der fra closed beta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå