Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
det er nokk lette å komme seg innpå noens acont noen med et kansje dumt passord som er enkelt å knekke lol. og etter det skifter man passordet så er brukern min muhahahahaha

Hvorfor ikke bare kjøpe seg en pre order kit..... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er nokk lette å komme seg innpå noens acont noen med et kansje dumt passord som er enkelt å knekke lol. og etter det skifter man passordet så er brukern min muhahahahaha

:thumbdown:

Skrevet (endret)

Du glemmer at du faktisk må vite account login navnet også ;)

Nå nei du, det er nok enklere å bare stikke på elkjøp og betale de 99 kr denne herligheten koster, for herlig...det er det :yes:

Edit: Dessuten er det da bare for den brukeren å kontakte Blizzard og rette sin mistanke om at noen har stjålet accounten hans. Så oppgir han sitt kodeord og vips, så er du tilbake til square 1, men denne gangen er IP'n din bannet slik at du faktisk ikke får spille spillet ever :)

Endret av NeoTech
Skrevet
e du lvl 10 :D kult. Eg e bare lvl 7 spillte te kl 6 og sto opp 10

Haha... Samme som meg det bare at jeg stod opp kl. 12. Svir i øynene, og siden serverene er nede nå, så tror jeg at jeg går å legger meg igjen :)

Skrevet (endret)

Seriøst, servere opp NÅ!

Hvis ikke så får jeg bare ta meg fri fra skolen, ikke min feil at ikke jeg fikk spellt i helga. Rett skal være rett! :mad:

Endret av dimdal
Skrevet (endret)
Seriøst, servere opp NÅ!

Hvis ikke så får jeg bare ta meg fri fra skolen, ikke min feil at ikke jeg fikk spellt i helga. Rett skal være rett!  :mad:

haha skulke skulen for å spille :p

Endret av Firesnake
Skrevet

Hm.. er på 40% nå... har 600 kb/s :D står at det bare er 5 timer igjen ;)

men fikk jo bare lasta ned 30% i natt.. så tror ikke det tar 5 timer.. eller kan jo hende siden det sikkert var mange "nabbs" som skurdde av pc'n sin i natt.

Skrevet

:dribble::dribble: !!OMG!! :dribble::dribble:

Jeg blir sprø snart, få opp de %&(%&/ serverne ... NÅ!!!!!!!!!!

Drit i fixen, la oss spille...

De kunne hvertfall lagt inn en liten "Estimated Downtime is xx hours" sak der da, slik som eksisterer i andre spill. (Les: AO)

Skrevet

ja det går ann å kjøpe en kit men det er jo utsolgt over allt. men hva er det egentlig wow går utpå er det å gå inn på servere å ha fighter eller at alle spillerene er i en stor verden med mange steder du kommer videre når du blir sterkere osv? og betaen er ikke det det onkelige spillet med alle banene eller kommer det et spill som ikke er beta?

Skrevet (endret)
ja det går ann å kjøpe en kit men det er jo utsolgt over allt. men hva er det egentlig wow går utpå er det å gå inn på servere å ha fighter eller at alle spillerene er i en stor verden med mange steder du kommer videre når du blir sterkere osv? og betaen er ikke det det onkelige spillet med alle banene eller kommer det et spill som ikke er beta?

WoW er som et rpg med mange folk. og i betaen so e nesen allt der som kommer til å bli i retail. er ikke en bane som er vekke LOL

Endret av Firesnake
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å laste ned i mer enn 20 kbps med en 1,2mbit linje. Jeg har åpna port 6881 og 3724, skrudd av firewall men alikevel er det den speeden?!

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å laste ned i mer enn 20 kbps med en 1,2mbit linje. Jeg har åpna port 6881 og 3724, skrudd av firewall men alikevel er det den speeden?!

bruk vanlig torrent program.. slik some shareaza. jeg ligger på 600-700 kb/s kan anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...