dimdal Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ok, men hva heter da serveren hvor horde og alliance spiller mot hverandre? Det finnes vel en sånn... Går det an for humans å ta over for eks. en undead city? PvP, nei det har ikke jeg hørt noe om. Men det kommer noe som heter Battlegrounds, som ligner på det du tenker på.. http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds.html
=Daniel= Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er det slik at WoW mappet er helt flatt (som man trodde før i teden) eller er den rund som Tellus vår høyt elskede jord, slik at man aldrig f.eks. kan gå/reise rett fram og komme tilbake til startpunktet? Håper det
Lacim Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Haster ikke å bli ferdig med klienten nå som alle serverne er nede
Kasp Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er det slik at WoW mappet er helt flatt (som man trodde før i teden) eller er den rund som Tellus vår høyt elskede jord, slik at man aldrig f.eks. kan gå/reise rett fram og komme tilbake til startpunktet? Håper det Går du rett fram hele tiden, kommer du til det stedet du begynte, ja.. Men er ikke sikkert du kommer over noen fjell osv da, men i teorien så skal det være mulig
Knudix Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) De har hatt 6 timer på å fikse den feilen nå! Begynner å bli ganske utolmodig nå Endret 9. januar 2005 av Knudix
PcT Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hehe... de sto vel oppe klokka 9 jeg la meg 6 30 etter å ha lvlet til 10
Firesnake Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) e du lvl 10 kult. Eg e bare lvl 7 spillte te kl 6 og sto opp 10 Endret 9. januar 2005 av Firesnake
Sponis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vedder på at no skal de gjøre alt klart, og starter ikkje før imorgen.
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 har reggnet ut at sjangsen for at jeg klarer å knekke en kit er 1/1004
Firesnake Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 har reggnet ut at sjangsen for at jeg klarer å knekke en kit er 1/1004 haha
Gainwardrobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ok, men hva heter da serveren hvor horde og alliance spiller mot hverandre? Det finnes vel en sånn... Går det an for humans å ta over for eks. en undead city? PvP, nei det har ikke jeg hørt noe om. Men det kommer noe som heter Battlegrounds, som ligner på det du tenker på.. http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds.html OH! Battlegrounds ser konge ut! Er pvp noe liknende dette?
dimdal Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) OH! Battlegrounds ser konge ut! Er pvp noe liknende dette? Battlegrounds er spesielle steder som du frivillig velger å gå inn på, gjennom noen slags portaler.. Edit: Akkurat som en arena.. Endret 9. januar 2005 av dimdal
Kasp Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 har reggnet ut at sjangsen for at jeg klarer å knekke en kit er 1/1004 lol? Skal love deg, når koden er alfanumerisk, er det umulig å knekke den.. Hvorfor tror du ingen andre har gjort det før?
akinesia Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 kjedelig å berre sitte å vente igjen.... har lyst til å spille igjen
Tobi2 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Nå (igjen) har jeg kommet til et punkt der jeg ikke gidder vente mer og bare tar det som deet kommer. Blizzard=Vent litt til
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 hvis de som har registrert kunne vært så snille å gi meg koden dems sån at jeg kan gjøre om på et nummer og sån at hadde det gått mye lettere lol
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hah :!: Sjangsen er nok mindre enn som så! Sikkert 1/10101010232 Edit: En kamerat har et beta kit med ugyldig key! Somebody broke det code! Edit2: Gjør du det, syntes jeg synd på deg Endret 9. januar 2005 av M@R7!N
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 det er nokk lette å komme seg innpå noens acont noen med et kansje dumt passord som er enkelt å knekke lol. og etter det skifter man passordet så er brukern min muhahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå