Gå til innhold

3 HD'er - Trenger jeg flere kabler ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har bestilt 2 x WD Raptor 36GB disker som skal stå i RAID(0) som systemdisker og så skal jeg ha en Seagate S-ata 200GB disk til "stæsj". Jeg skal bruke en Tagan 480W PSU og med dette hovedkortet ... Har hittil bare bestilt tre stykk runde S-ata kabler, men trenger jeg noe mer ? Har lite peil på kabler og slikt så jeg må spørre :blush:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handler på netshop så jeg får ta utgangspunkt i hva de har. Hva er forskjellen på denne og denne da ? Ser det står 4-pin til 2 x 15 pin på den første og 4-pin til 15 pin på den andre. Den første er jo lengst og jeg trenger litt lengde da kabinettet jeg har kjøpt er 59cm langt. Jeg vet ikke lengden på kablene fra diskene så hvordan vet jeg om det er langt nok ? Hvilken bør jeg velge ?

 

Ble litt mange spørsmål men det blir litt knapt med tid ettersom jeg må gjøre om på en ordre litt fort :hmm:

Lenke til kommentar

Bestilte i natt og de er sendt. Heia Netshop :thumbup: Skal bli digg med to raptor disker i raid(0) til OS og en 200GB til stæsj. *glede meg*

 

Tror sannelig jeg skal ta lydopptak og legge ut etter at alt er ferdig så kan folk høre hvor my eller lite raptor diskene faktisk støyer. Undrer fælt selv om det virkelig er så ille som enkelte hevder hehe. Da får jeg heller slenge inn noen støydempingsmatter etterhvert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...