Gå til innhold

Mildt sagt irriterende sang.....

bergaloevera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare husk å at jeg KAN komme å ødelegge høyttalerene dine, dersom du spiller den mer enn 2 ganger.

:!: Ser for meg førstesida på VG: "Høyttaleranlegg for mange tusen kroner ødelagt på stor datamesse."

:p

Skrevet
Takk for tipset, da skal jeg se til at denne sangen blir spillt på TG i år - jeg plasserer anlegget mitt midt på hw-raden...

Jeg regner med at det går i orden? :!:

Jeg tar med meg avbiter tang ;)

Skrevet

Hahha, den var hard!! Hard som en stein, fikk den fra en kamerat for en god stund siden. Gadd ikke høre da... Hohoho, hva er det med de tyskerene og musikk?

Skrevet

Hvorvidt sangen var kul/rå/søt og sånt, så tenker jeg på den lille stakkars ungen som må stå å synge dette faenskapet her.. Dette er jo som å få en hel hær med ødelagte viftereimer inn i øret!

Mest sannsynlig så er dette foreldrenes lille "underverk".

Hva er det foreldre ikke gjør for å ødelegge livene til ungene sine nå til dags, sier nå bare jeg.

Skrevet
Hva er det foreldre ikke gjør for å ødelegge livene til ungene sine nå til dags, sier nå bare jeg.

Her er det ikke snakk om å ødelegge livet til noe, men å gjøre dem til stjerner som kommer til å leve i sus og dus resten av livet sitt :roll:

Skrevet

Å bli påminnet at jeg hadde laget en slik sang resten av livet, vil ikke jeg kalle å leve i sus og dus. Men delte meninger såklart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...