Gå til innhold

Hvilken musematte er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har func sin surface 1030. Og som det står på den: Competition mousing surface. Kostet meg 700kr på OBS og kom i en tinnkasse med formet skumplast inni, så den ligger bra på reise. Den er knusebra til min optiske mus. Kjenner ingen andre som har så dyr mussmatte som meg :yes:

 

Men det var nå ihvertfall to år siden jeg kjøpte den der.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Jeg har func sin surface 1030. Og som det står på den: Competition mousing surface. Kostet meg 700kr på OBS og kom i en tinnkasse med formet skumplast inni, så den ligger bra på reise. Den er knusebra til min optiske mus. Kjenner ingen andre som har så dyr mussmatte som meg :yes:

 

Men det var nå ihvertfall to år siden jeg kjøpte den der.

Kjøpte min for rundt 200 :ermm:

 

Har lyst på ny matte jeg nå, noe som er hardere. En kompis har Steelpad 4S og Razor Diamondback, en god kombinasjon!

Lenke til kommentar

func 1030 kjøpt for 200 + litt frakt her i gården.. ser fin ut og virker bra til mitt bruk. Den liker ikke når jeg søler snus på den dog..

 

Når det er sagt, begrenser min erfaring med musematter seg kun til overnevnte, samt 10-12 matter av type Ikea.

Lenke til kommentar
Kom på en nagativ ting med fUncsUrf: Hvis man bruker den grove siden sliter man mouseskatez som fy-f.... Lønner seg å anskaffe seg noen teflon skatepadz....  :dribble:

Eg har hatt min fUnc i 2 år, har brukt den på den grove, og ser ingen antydnigar til at dei er slitt på min Logitech M-BJ69.

 

func 1030 kjøpt for 200 + litt frakt her i gården.. ser fin ut og virker bra til mitt bruk. Den liker ikke når jeg søler snus på den dog..

 

Kva skjer når du søler snus på matta?

Eg kostar det lett bort med ein liten handbevegelse.

 

+ fUnc har god glid, er sexy, følgjer med "LAN-boks", det er to sider fin/grov, god presisjon

- Er vanskelig å bøyge tilbake når den har vorte skeiv(ikkje det at dette er verdens største ting, men det er det einaste eg kan komme på.

 

De andre mattene er sikkert gode dei også, berre du ikkje tar icemat. Ein god del Logitech funkar ikkje på icemat. Det er og ein ekkel shhhh lyd(mulig det berre er på enkelte mus, og at du blir kvitt lyden med nye pads) og desverre har eg sett mange som har knust icematen sin på reise til LAN, eller fordi dei har blitt sinte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...