Gå til innhold

DVP NS900 tar ikke DVD-R plater


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en Sony DVP NS 900v spiller som har problemer med å lese DVD-r plater. Får opp følgende feilmld. "C:13:00 Platen er skitten"

Er det noen som har vært borti samme problem, og funnet en løsning på det? Går det ann å gjøre noe med spilleren slik at den tar DVD-r? Spilleren er sonefri

 

Tormod :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lov meg at du legger inn denne linken i signaturen din http://www.google.no

 

jeg har googlet litt (siden jeg er en snill fyr) og finner ingen dokumenter som sier at den støtter dvd-r, så jeg tror ikke den gjør det da. Den støtter derimot dvd+r og dvd+rw

 

edit: sonefri betyr bare at du kan spille av plater uansett hvor i verden de kommer fra, har ingenting å gjøre med dvd-/+ R :thumbup:

Endret av AgUr
Lenke til kommentar
Søkte litt....denne skal ta det meste inkl + og - plater...

Rart det der..har du prøvd flere? Hvordan har du brent de?

Session er lukket osv..?

 

Jeg har prøvd 6 plater. 1 av dem fungerte mens resten ikke fungerte. Jeg bruker DeepBurner til å brenne *.img filer. Jeg synes det er veldig rart i og med at det fungerte på en av platene.

 

Jeg har søkt på google men det eneste jeg fikk ut av det var at spilleren skal støtte bla dvd-r. ingen løsning på problemet.

 

Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Prøv et annet program til å brenne med, dersom du har det. Jeg hadde en *.img-fil som jeg brant med Nero, og det funket ikke. Dersom jeg brant den med Sonic Record Now, så virket det, samme innstillinger i begge programmer.

 

Meget merkelig, men jeg testet det ved å brenne begge om igjen, på forskjellige plater, med samme resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...