Nevnarion Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Må bare henge meg på bølgen og si at Supply Lines til Zero var det desidert verste oppdraget. Har ikke gjort alle oppdragene ennå, men er helt sikker på at ingenting kommer i nærheten av dette.
el moro Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Synes det oppdraget der Smooke kjører en motorsykkel og du sitter bak på og skal skyte på de folka oppå toget var meget irriterende. Og det ene oppdraget når du og Smooke skal fikse de russikse folka! Men motivasjonen var der hele tiden for å klarer de da selvfølgelig! Oppdraget var relativt vanskelig, men ekstremt underholdende! Føyer meg på de som syns Zero-oppdraga var vanskeligst.
Mazeking Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Sliter som faan med det første Zero oppdraget. Tror jeg har prøvd det snart 50 ganger. Begynner å bli temmelig lei. Ender alltid opp med en 15-20 sekunder igjen før "Curse you Berkely, Curse you!" Forferdelig irriterende mission. Noen som har noen tips eller cheats for å klare kun dette ene missionet? Alt annet i spillet er peanuts i forhold til dette. Har kommet til Las Venturas og klart en del missions der uten store problemer , men den fordømte Z'en henger altså forsatt igjen på minimapen min og lyser opp.
aragorn_sonofarathorn Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 konsentrer deg om flyene i store grupper først og fremst. Hør på zeros tips og følg godt med på mini kartet.. Og husk og vær effektiv. Ikke vanskelig..
Kai S Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det 2. oppdraget til Zero er det verste. Når jeg endelig klarte det var det bare såvidt.
Gromit Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Syns det første var værst. klarte nr 2 på 3 forsøket.
Kai S Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det første var også ille, ja. Men så lenge man siktet litt foran flyene så deiset de i bakken med en gang.
Mazeking Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Får prøve igjen med å sikte foran flyene og følge litt med på hva Zero sier. Skøyt stort sett bare ned alle fly hele tiden. Det går greit inntil det er ca 1 minutt igjen da kommer de fra alle kanter samtidig har jeg på følelsen av slik at det blir umulig å plaffe ned allt. Har også konsa maks på å få ned gruppene med fly. Begynner man først å gjøre feil så går det rett i dass. Regner med at minigunnen går varm i kveld
Algron Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Zero sine to første oppdrag er uten tvil de verste. Dessuten er han ufattelig irriterende! Enig
mikaragua Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Zero sine to første oppdrag er uten tvil de verste. Dessuten er han ufattelig irriterende! Enig Har du spillet?
vanilla ice Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Sliter uten tvil mest med, og er temmelig irritert over missionet hvor man skal stå på ett tak, der man skal beskytte flere antenner mot små modelfly som slipper bomber. Takler det rett og slett bare ikke.
Gjøran Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 ett oppdrag for Toreno, når jeg skal opp på ett fjell å motta en pakke, åsså kommer det fire andre helikoptre som du skal skyte ned, hater det oppdraget
PetePistola Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Zero oppdragene.. helt på jordet, men så er de heller ikke noe man MÅ gjøre for å bli ferdig med storylinene da...
Mazeking Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er fortsatt ikke ferdig med Zeromissions. To ganger i går gikk fasktisk klokka ned til 0 og det var 5% igjen av "helse" til antenne og det fordømte "curse you..." kom. SÅÅÅÅ nær. Det hjalp en del å slå av vibration på sticka når man skal skyte med minigun. Får håpe jeg klarer det en annen kveld. Nesten rart de ikke har kutta dette missionet med en 15-20 sekunder. Kjenner mange som overhodet ikke har klart dette missionet. Får heller ikke tid til å spille mer enn en kveld eller to i uka.
b0berg Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Zero-oppdragene gikk ganske greit her, brukte 2 forsøk på det første og klarte resten på 1.forsøk. verste var det oppdraget der man skulle sitte på et helikopter og skyte på en stooor båt, så ble man skutt ned og måtte gå på båten med bare kniv.......
casparo Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Liten trøst til alle som strever med Zeros miissions - de er ikke nødvendige for å fullføre hovedhistorien.
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 så langt jeg har kommet er moddel fly oppdraget verst
Jennifer Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Når kommer zero missionene? Jeg er på oppdraget hvor smoke og CJ skal plaffe ned de folka oppå toget.. kommer meg ikke videre..
mikaragua Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Når kommer zero missionene? Når man har kommet til San Fierro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå