Gå til innhold

Hvordan få admin rettigheter?


Anbefalte innlegg

Hei! det har seg sånn at jeg leier bærbar pc av skolen... i starten hadde vi administrator rettigheter, men pga virus fjernet it-ansvarlig denne rettigheten fra alle's pc. Det er grønnirriterende!! :wallbash: får ikke installert msn en gang!!

 

Så... i.o.m. at jeg betaler 2000 kr i halvåret for en middels bra hw pc er det jo rett og rimelig at jeg skal få ha alle rettigheter.

 

Det er windows xp pro som brukes.

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få admin rettigeter??

 

 

Tuuuusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry! skreiv hw pc! mente så klart hp!

 

Det er en leieavtale fra skolen... 1990 i halvåret i 3 år... så er pc'n min... alle på skolen har det omtrent... men det som er så idiotisk er at vi fikk beskjed at vi kunne bruke den til andre ting enn bare skole.. men kan jo ikke det allikevel nå som de har fjærnet admin rettigheten av den enkle grunn at mange idioter bruker winmx o.l. ... så det blir masse virus... dette gjør jo ikke jeg...

 

Vi har hatt admin rettigheter på pc'n når vi fikk den... og er flere som har fått folk som kan litt om det til å finne ut passordet.. gi brukeren admin rettigheter osv... og det er jo egentlig bare rett og rimelig spør du meg... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...