Gå til innhold

Razer DB - Knirker !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har du tenkt å skru den opp?

 

Jeg merker det kun når jeg surfer, for da styrer jeg musen med fingrene, mens jeg gamer legger jeg alle fingrene rundt.

 

edit: Skal ikke være nødvendig å skru opp en splitter ny mus pga. "kvinelyd" :ermm:

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Er veeeeldig irriterende !

 

Mine erfaringer: Skruen bak er hard å få ut, men det går.

Var vanskelig å montere plastlista etterpå, spesielt fremst,

men det gikk også bra. Ekkelt å fokusere der inne,..

så det var ikke lett å se hvordan de 2 fremste hakene ska løsne

 

 

Musa er nå montert igjen. Får vente inntil noen andre har prøvd.

PS! Den funker fortsatt like bra

Endret av SuperSTRING
Lenke til kommentar
er db en dritmus som jeg har fått inntrykk av på i dette forumet? Jeg skal muligens bytte ut msie4.0 musa som venstraknappen svikte på, men tviler sterkt på at det blir en db. Går for MX510 hvis jeg ikke får en ny msie4.0 på garantien

Du er ikke den eneste som skal bytte ut Intellimouse Explorer 4.0. Fungerte fint i et år hos meg, men så er den komplett umulig å bruke. Har også lyst på Diamondback Razer, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på mus igjen.

Lenke til kommentar
er db en dritmus som jeg har fått inntrykk av på i dette forumet? Jeg skal muligens bytte ut msie4.0 musa som venstraknappen svikte på, men tviler sterkt på at det blir en db. Går for MX510 hvis jeg ikke får en ny msie4.0 på garantien

Du er ikke den eneste som skal bytte ut Intellimouse Explorer 4.0. Fungerte fint i et år hos meg, men så er den komplett umulig å bruke. Har også lyst på Diamondback Razer, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på mus igjen.

Min gikk etter 5-6 måneder. Kjøpte i juli. Merket så vidt et par uker før jul, nå ble den helt håpløs. Satse på at garantien dekker ny mus. Så får jeg se om jeg får ny og selger den feks. Men likte den veldig godt. Vedmodig å skille lag med den ;)

Lenke til kommentar

Nå funker musa knirkefritt igjen :D

 

Har forsatt ikke fått løsna de 2 hakene foran, men fikk bøyd opp nok til å lure inn

en q-tips med Silicon. Under selve knappen er det ei not som går rundt ei fjær (sistnevne sitter fast i chassiet)..der må det smøres. VÆR FORSIKTIG alle de som prøver dette så dere ikke søler unødig med Silicon der det helst ikke skal være.

 

 

Oh lykke med en knirkefri knapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...