Gå til innhold

Razer DB - Knirker !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte ei razer diamondback chamelon direkte fra razerstore og har brukt denne MYE siden starten av desember.

Har ingen knirkelyd og merker heller ikke noe ubehag angående ergonomien. Faktisk er dette den beste musa jeg har spilt med. Har / har hatt msie1, 3 og 4 tidligere så overgangen var faktisk stor for meg.

 

Får håpe at musa ikke blir "knirkete" etter hvert. Kanskje razer beholdt 'det gode partiet' selv og solgte et dårlig parti til videreforhandlerne i Norge? ;)

Lenke til kommentar

Jeg skrev mail til Razer angående topic, og fikk dette som svar:

 

Hello,

 

 

 

The squeaking has been reported by some users, but it will not affect the

operation or functionality of the mouse.

 

Your customer number is  XXXXXX

 

If you need further assistance, you can search our online self-help knowledge

portal or reach us online at http://support.razerzone.com  Please include all

previous replies when/if responding to this message.

 

Best Regards,

Barry at Razer Technical Support

[email protected]

 

 

ARGH! Jeg skrev jo i mailen at det ikke var noe i veien med funksjonaliteten til musen, men at jeg ble gal av den knirkete skrikelyden, og lurte på, hva de foreslo jeg/de kunne gjør med det...

 

Å så avspiser de meg med noe jeg allerede visste og fortalte dem.. at musen virket på tross av dette.. det var jo ikke derfor jeg skrev mail!

 

Uff... jeg tørr ikke å begynne å brekke på den heller..

Lenke til kommentar
ARGH! Jeg skrev jo i mailen at det ikke var noe i veien med funksjonaliteten til musen, men at jeg ble gal av den knirkete skrikelyden, og lurte på, hva de foreslo jeg/de kunne gjør med det...

 

Å så avspiser de meg med noe jeg allerede visste og fortalte dem.. at musen virket på tross av dette.. det var jo ikke derfor jeg skrev mail!

Hva kan man si..typisk dårlig kundeservice. De gidder ikke lese skikkelig gjennom mailen men tar alle tilfeller, som inneholder samme emne, under ett. Ikke noe bedre enn et automatisk svar. :thumbdown:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...