mrhippi Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Hei, håper at noen kan lage en guide om hvordan man lager en sigg... for de som ikke vet va en sigg er så er det en logo...
christer-R Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvis du tenker på spraylogo ingame, så står det noe om det litt nedover her. søk er en fin ting Endret 4. januar 2005 av christer-R
r0zie Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 www.bostonbrothers.com - Fargelogo til normal CS (half-life1 mods) Spray til cs source er skammelig enkelt; options - import spray - finn deg en jpg fil du liker og dobbel-klikk, rejoin/join en server - done.
- mOtz^ - Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 www.bostonbrothers.com Hvor skal jeg så legge .wad-fila etter å ha lastet ned fra denne sida?
Sigga Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 i cstrike mappa. Pass på at navnet er tempdecal.wad
srbz Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Spraytagen skal hete teampdecal.wad og ligge i cstrike-mappa. Lage sigg selv? Nei, jeg tar meg heller en skikkelig cubaner!
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Lol, bump kor? Trodde ikke du holdt på sånn....
srbz Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Haha, nei, det så jeg ikke. Hva har skjedd her da, trodde jeg bare svarte på nye tråder :\ edit: altså at jeg bare i det hele tatt gadd å åpne tråder markert som ulest Endret 19. mars 2006 av surbz00r
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Haha, det skjønner ikke jeg heller.... Med på noen pcwer ikveld? hw.cs @ undernet! evt hw.cs @ quakenet!
ssswopp Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 (endret) jeg lasta nettopp ned et bilde fra www.bostonbrothers.com.. jeg prøvde da å bare bytte navn til ett eller annet som stod tildligere i posten.. så gikk jeg innpå en server å prøvde å bytte bilde, men nei, bilde var ikke der.. hva har jeg gjort galt? er 1.6 det er snakk om EDIT: jeg la bilde i cstrike mappa.. den skal vell ligge der? Endret 27. mars 2006 av ssswopp
srbz Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Du må ikke abre bytte navn på den. Et bilde blir ikke et dokument bare fordi du bytter navn fra "Bilde.jpg" til "Bilde.doc". Eller, det blir det jo i og for seg, men ikke et leselig dokument. Du må gjøre den om til wad med programmer som f.eks. Decalconverter eller Wally. En i clanen min har rippet en guide til Decal Converter her: http://s12.invisionfree.com/team_clue/index.php?showtopic=25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå