Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med koding og registrering?


Anbefalte innlegg

Hey

 

Jeg håpet jeg kunne få hjelp med en registrenings skjema på denne siden

 

http://www.dancersuniverse.org/register.htm

 

Registrerings skjemaet som er der nå... er det jeg har laget til nå...

(som du kanskje ser er jeg ganske newbie så jeg takker på forhånd for all hjelpen)

 

 

(Kunne noen bare sagt kort og godt hvordan jeg kunne gjøre det.... javascript:emoticon(':no:')

Fordi all infoen jeg har fått til nå er for avanserte webdesignere

kunne jeg få newbie versjonen) :no:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#1. Å bruke store bokstaver i emnetittel er dumt, unødvendig, tåpelig, irriterende, negativt og stridende mot reglementet.

#2. PHP er kanskje en idè i dette tilfellet, og det finnes en egen kategori angående dette.

#3. Jeg rapporterte den, slik at en moderator kan flytte denne slik at du kan få litt mer hjelp (dersom du velger å bruke PHP).

Lenke til kommentar
#1. Å bruke store bokstaver i emnetittel er dumt, unødvendig, tåpelig, irriterende, negativt og stridende mot reglementet.

#2. PHP er kanskje en idè i dette tilfellet, og det finnes en egen kategori angående dette.

#3. Jeg rapporterte den, slik at en moderator kan flytte denne slik at du kan få litt mer hjelp (dersom du velger å bruke PHP).

Endres, og flyttes til PHP-delen der denne threaden egentlig hører hjemme :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for innleggene, men jeg har skjemaet. Det jeg trenger er at når noen klikker send. Så skal det bli sendt en mail til meg, og en mail til verifering hos senderen. Som sagt så ser dere sikkert at jeg er newbie i dette emne. (tusen takk for hjelpen på forhånd)

Lenke til kommentar
Tusen takk for innleggene, men jeg har skjemaet. Det jeg trenger er at når noen klikker send. Så skal det bli sendt en mail til meg, og en mail til verifering hos senderen. Som sagt så ser dere sikkert at jeg er newbie i dette emne. (tusen takk for hjelpen på forhånd)

Jeg kan ikke kodingen..... action=reigstrer.php..........men jeg kan ikke lage den php filen ...???? :roll: (litt flaut men men)

Hvis noen kunne hjulpet meg med php filen så hadde det vært SUPERT!!! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg kan vel iallfall peke deg i riktig retning :)

 

bool mail ( string to, string subject, string message [, string additional_headers [, string additional_parameters]])

For å sende en mail må du altså bruke mail funksjonen.

 

Du kan hente det brukerene skriver i formen ved å bruke f.eks. $_POST['etternavn'] eller $_POST['Email']. Da kan du legge inn disse variablene i mail-funksjonen for å få den til å vise hva du vil. Mer har jeg ikke tid til akkurat nå, men lykke til på veien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...