Gå til innhold

Den store skrytetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du spilt på en server kalt battlefield.no før?

Vis du ser en spiller kalt 9TEC så suser scoren hans

fort oppi over 100 i score på hver runde av serveren.

Skulle gjerne gitt ut litt skryte bilder jeg å men så

har det seg at min pc er total skadet etter fatal vannlekkasje.

Lenke til kommentar

Er vanskelig å uttale seg om det er bra, siden man ikke vet hvor gode spillerne på serveren var. Men hvis man tenker på typiske public-servere: Jeg ble ikke imponert.

 

Og dessuten er det ikke av min interesse, like interessant som: Jeg fikk en gang 2 kills, og 19 deaths mot en bot på letteste nivå. *woW I'm s0 pr0uD*

Lenke til kommentar
Vell, eg tykjer det er bra for ungguten eg.. :p

 

fin fin score, litt mange deaths dah ;) halve poenge er å ha lite deaths og synest jeg :p

Nesten ingen deaths betyr MYE kjedelig camping.

Eller ren flaks blandet med skills .

:roll: En god CS spiller har en score som er så stor som mulig

Man må jo satse litt eksta vis scoren skal bli stor og da må man storme litt.

*kremt * det finnes en tilstand kalt AWP hore :whistle:

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke bryr meg om stats? Spiller for å ha det gøy jeg :ermm:

Joa, men det er jo gøy når man virkelig får det til.

 

 

Er vanskelig å uttale seg om det er bra, siden man ikke vet hvor gode spillerne på serveren var. Men hvis man tenker på typiske public-servere: Jeg ble ikke imponert.

 

 

Joa, men tolv av killa tok jeg når jeg var CT så gikk jeg til CT fordi vi grusa dem, og etter det så tok vi våres første seier og sleit egentlig no jævlig med å vinne runder.

 

Og nei, jeg bruker ikke awm, ikke autosniper. Hender jeg plukker de opp hvis jeg er i skikkelig knipe og det ligger en i nærheten. Scout er sniperen :cool:

Lenke til kommentar
Og nei, jeg bruker ikke awm, ikke autosniper. Hender jeg plukker de opp hvis jeg er i skikkelig knipe og det ligger en i nærheten. Scout er sniperen :cool:

Bra.. jeg er vel hakket værre... dersom jeg får en sniper i hendene via autoswitch så kaster jeg den fra meg så fort som mulig... foretrekker kniv istedet for sniper.. *huff* Heller død enn ta bort i snipervåpen :innocent:

Lenke til kommentar
Fikk en deilig score i kveld. :w00t:

 

Tror ikke jeg har fått en som har vært så bra før. Vært nær men, hehe. Morsomt når alt går på skinner. Ihvertfal for meg, gikk til hvelvette med laget. Bestemann på det andre laget brukte awm. Kjipt våpen. :p

Ikke spill det møkka spillet der da!

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke bryr meg om stats? Spiller for å ha det gøy jeg :ermm:

your not the only one my friend.

 

Jeg dropper innom CS:S av og til. Men jeg suger relativt mye i det. Men jeg spiller for å ha det litt moro. Thats it.

 

Men med photoshop så kunne nok jeg også fått en konge score ;)

 

OG du som rulte så mye med over 100frag på hver runde som ikke kunne vise oss det fordi "vannlekasjen" *mistenksom* :hmm:

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke bryr meg om stats? Spiller for å ha det gøy jeg :ermm:

Jeg driter langveis i stats, men er det noen som tror på det?

- fucking noob

- Jeg driter langt i stats public.

- lol sug meg

- Nei, men takk for at du spurte.

 

Det er en typisk samtale i CS for meg. ;)

 

Men alle kan vel få bra stats på aim map :D

Da kjenner du ikke DevN.

Prøver og prøver, men er så tåpelig og dårlig på slike maps, at jeg ender opp med:

«OMFG, crosshairet er borte, derfor ser jeg ikke hvor jeg sikter.»

«OMFG, må stille ratsa, de er helt fucka.»

«OMFG, 20 i fps! Noe er screwa her!»

... og så videre.

 

I dag spiller jeg kun på de_dust2. :roll:

Lenke til kommentar

De_Tides_CZ...jeg har plantet bombe. Er helt alene..Så kommer det 3 stykken..tar alle. Rett etterpå kommer det 3 till. tar di og! Så kommer den siste og dreper han og, springer vekk og overlever bomba.

 

De_Dust2_CZ....Er terror. Teamet mitt er drept. jeg er alene mot 8 stykken..Dreper alle sammen og har 76hp igjen. Armor husker jeg ikke!

 

På en DE_DUST2_CZ only server fikk jeg 96-4 i sluttstats før jeg stakk!

 

(IKKE BOTER, Det var 8 stykken på vert lag og spilte i ca 1t. Men mista bildet da pc'n kræsja!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...