Gå til innhold

Er denne bra til videoredigering?


Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

 

Jeg er i ferd med å kjøpe følgende PC.

Mitt hovedformål er å kunne redigere video, og vil ha en løsning som fungerer rimelig bra. Håper noen kan fortelle meg om følgende konfigurasjon er bra til ønsket formål:

 

Beskrivelse

• MSI hovedkort med 3 x Firewire, 7 x USB 2.0, G-byte Lan, S-ATA diskkontroller og innebygget lydkort. Dette er et hovedkort som har fått veldig bra tester og er meget stabilt.

 

• Pentium-4 2.8 Prescott, 1MB cache. (Jobber som to

uavhengige prosessorer).

 

• 1024MB minne, kjapt minne. (2 x 512)

 

• Diskettstasjon

 

• 1 x 160GB S-ATA HD

• 1 x 200GB S-ATA HD

 

• DVD-RW/+RW Brenner og software.

 

• Matrox Milennium P750 AGP Videokort med maks oppløsning 2048x1536. Dette er et høykvalitets videokort med vekt på høy bildekvalitet og med bl.a. mulighet for å kjøre to DVI skjermer eller to RGB pluss en TV-monitor for videoredigering.

 

• Blått miditower kabinett oppgradert med fire vifter og regulerbar prosessorvifte.

 

• Plass til to ekstra HD.

 

• 21" CRT skjerm med maks oppløsning 1600x1200

 

• Logitech MX - Trådløst Bluetooth keyboard og mus med lang rekkevidde og kryptering. Kan brukes som hub til f. eks mobiltelefon og PDA.

 

• Diverse kabler for ekstra HD og evt. firewire kabler.

 

 

Blir veldig glad for svar....trenger PC NÅ!!! :w00t:

Hilsen Tom A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør på med en Raptor 74GB som systemdisk :love:

 

 

Edit:

Egentlig er to stk enda bedre... en til systemdisk, og en til å lagre videofiler på under rendring.. og så kan du heller ha en stor jævel til å lagre prosjekter og sånn på...

 

Og så kan man jo kjøre på med to skjermer når man først er i gang... Ikke måte på hvor mye jeg setter pris på 2x17" lcd oppsettet mitt... synd jeg ikke har råd til en 20" ekstra med det første... kjøre 2x20" er bare sikle sikle...

Endret av BlackH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...